مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت:
دو موکب در مسیر زوار در شهر مهران و بدره عراق دایر می‌شود که از زائران پذیرایی بعمل خواهند آورد.
کد خبر: ۱۲۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 11 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: دو موکب در مسیر زوار در شهر مهران و بدره عراق دایر می‌شود که از زائران پذیرایی بعمل خواهند آورد.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: مهندس «داراب بیرانوندی» در جریان بازدید از شهر بدره عراق به منظور ساماندهی موکب و بررسی وضعیت آبرسانی به زوار اربعین اظهار کرد: این شرکت آمادگی دارد خدمات آبرسانی به زوار را به نحوه مطلوب انجام دهد.

وی از آمادگی اکیپ‌های این شرکت جهت ارائه خدمات سیار و ثابت خبر داد و افزود: دو موکب در مسیر زوار در شهر مهران و بدره عراق دایر می‌شود که از زائران پذیرایی به عمل خواهند آورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر امکانات شرکت آبفای استان ایلام، امکانات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تعدادی از شرکت‌های آب و فاضلاب سایر استان‌ها نیز برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین بکار گرفته خواهد شد.

"عمید عاطف"، رییس پایانه مرزی عراق نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و همراهان گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بتوانیم خدمت مطلوب‌تری به زائران حضرت اباعبدالله حسین(ع) ارائه کنیم./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار