نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک دوره کلاس داوری درجه ۳ و مربیگری درجه یک وزنه‌برداری در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 13 November 2015

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک دوره کلاس داوری درجه ۳ و مربیگری درجه یک وزنه‌برداری در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر؛حمید صالح‌نیا با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان اظهار داشت: کلاس‌های مربیگری زیرنظر ارتش جمهوری اسلامی ایران و باهمکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیئت وزنه‌برداری استان همدان در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس مربیگری از روز جمعه ۲۲ آبان ماه شروع و تا ۲۶ ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: کلاس مربیگری ویژه دارندگان مدرک درجه دوم مربیگری برای ارتقا به درجه یک یا درجه ملی است که ۲۴ مربی نیز در این کلاس ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: کلاس داوری وزنه‌برداری نیز با شرکت ۲۱ داور از سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: این کلاس‌ها ویژه دارندگان مدرک درجه سوم داوری وزنه‌برداری و به منظور ارتقا به درجه دوم است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان نیز درباره این دوره‌ها در گفتگو با مهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در همه حال یاری رسان ورزش بوده است.

منوچهر رضاخانی افزود: فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان و تربیت بدنی ارتش از کوچکترین امکاناتی برای کمک به ورزش وزنه‌برداری استان همدان دریغ نکرده‌اند که جای سپاس و تشکر دارد.

وی با اشاره به مدرسین این کلاس‌ها بیان کرد: محسن جلیلی، علی حکمت‌پور و منوچهر رضاخانی از فدراسیون وزنه‌برداری کشور مدرسان این کلاس‌ها هستند.

رضاخانی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیئت وزنه‌برداری استان همدان نیز در حد توان به برگزاری مطلوب این دوره‌ها کمک کرده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار