مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ‌استان مرکزی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: بیش از ۱۳۰ پایگاه عرضه سوخت در استان مرکزی سوخت مسافران نوروزی را تامین می‎کنند.
کد خبر: ۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ 11 March 2015

کرامت ویس‌کرمی با اشاره به آمادگی جایگاه‎های سوخت برای ایام نوروز اظهار داشت: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان برای ایام نوروز آماده باش بوده و سوخت مصرفی مسافران را بدون مشکل تامین می‌کند.

وی افزود: استان مرکزی دارای 72 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و 65 باب جایگاه عرضه سوخت CNG است که همگی آنها در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تصریح کرد: برای انجام فرائض دینی مسافران 6 باب نمازخانه بین راهی نیز آماده شده تا مسافران بتوانند ضمن تامین سوخت وسائل خود فرایض الهی خود را نیز به موقع انجام دهند.

ویس‌کرمی با اشاره به طرح گلگشت نوروزی گفت: طرح گل گشت نوروزی منطقه علاوه بر گلگشت ستاد نیز برگزار می‌شود تا عرضه سوخت در جایگاه‎ها بدون مشکل و وقفه انجام شده و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت رفع شود.

وی افزود: بازدید از نقاط عرضه آغاز شده است و به دنبال آنیم تا سال 94 را با کمترین مشکل از طرف جایگاه‌هاو مجاری عرضه سپری کرده و رضایت همشهریان و مسافران نوروزی را کسب کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تصریح کرد: به منظور حل مشکلات و شناسایی آنها جلسات متعددی در سطح منطقه با مدیران و مسئولان استان و شهرستان شازند برگزار شد.

ویس‌کرمی با اشاره هماهنگی با دستگاه‎ها گفت: با مالکان و مدیران جایگاه‌ها، ستاد اقامه نماز استان، کمیته بحران و پدافند غیرعامل درباره تأمین فرآورده‌های نفتی در ایام نوروز و امدادرسانی به حوادث جاده‌ای جلساتی داشته تا آمادگی‌‎های لازم از سوی شرکت‎های نفتی همچون پالایشگاه امام خمینی(ره) و پتروشیمی شازند و شرکت خطوط لوله و مخابرات انجام شود.

انتهای پیام/ ی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار