با حضور ۱۵۰ شرکت کننده؛
آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با هدف ارزیابی سطح علمی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی موسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان نيشابور در دو حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 14 November 2015
آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با هدف ارزیابی سطح علمی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی موسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان نيشابور روز گذشته همزمان با سراسر کشور درحوزه های امتحانی دبیرستان فلسطین و ندامتگاه نیشابور برگزار شد.

مسئول فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور در حاشیه برپایی این آزمون اظهار کرد: این آزمون به اهتمام موسسه قرآن وعترت جان نثاران حضرت مهدی «عج» و با هدف ارزیابی سطح علمی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی موسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان نيشابور برگزار شد.

رمضانعلي بيات افزود: در این مرحله از آزمون بیش از ۱۵۰ نفر که پیش از این و در طی سال گذشته دردوره های آموزشی کلاس های موسسات قرآنی این شهرستان حضور داشتند در این آزمون شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار تعداد ۶۱ نفر از نادمان ندامتگاه نیشابور نیز به اهتمام موسسه قرآن وعترت جان نثاران حضرت مهدی «عج» نیشابور آموزش های قرآنی را فرا گرفتند در این آزمون شرکت داشتند.

بيات یادآور شد: این آزمون در سه رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم، صرف و نحو مقدماتی و در ۱۰ سطح مقدماتی، تکمیلی، نوجوانان، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم و جزء۳۰ طرح۱۴۴۹، صرف مقدماتی و نحو مقدماتی تدبر در قرآن وترجمه مفاهيم نهج البلاغه وتسنیم برگزار شد.

وی گفت: پس از ارسال پاسخنامه ها به تهران و ارزیابی شرکت کنندگان گواهینامه قبولی دوره از سوی معاونت قرآنی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي کشور صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار