استاندار اردبیل :
استاندار ادبیل تاکید کرد که دولت در تلاش است تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور حداکثری مردم و به صورت کاملا رقابتی برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 14 November 2015

به گزارش ایرنا مجید خدابخش در نشست معاونین ، مدیران کل استانداری و فرمانداران استان اردبیل افزود: سیاست دولت حفظ بی طرفی کامل در انتخابات است و اینکه چه کسی انتخاب می شود برای مسوولان مهم نیست زیرا انتخاب حق مردم است و باید بعنوان امانتی گرانقدر و حق الناس محترم شمرده شود.
وی با توصیه به فرمانداران و مدیران اجرایی برای حفظ بی طرفی در انتخابات تاکید کرد: هیج مقام دولتی حق ندارد له و یا علیه نامزدی موضع گیری کرده و سخن بگوید .
او اظهار کرد: برای ما قانون فصل الخطاب است و مسولان و تمامی دست اندرکاران انتخابات باید سعی کنند که هر تصمیم و اقدام آنها بر اساس قانون انتخابات باشد.
خدابخش گفت: ستاد انتخابات و ستاد امنیت آن در استان تشکیل یافته و تاکنون جلسات مختلفی برای آموزش مجریان انتخابات برگزار و زمینه هماهنگی و تعامل با دیگر دستگاههای و ارگانهای برگزاری انتخابات نیز در حال انجام می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل : برخی نامزدهای احتمالی ناجوانمردانه در باره خدمات دولت سیاه نمایی می کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جلسه به برخی تحرکات و تبلیغات نامزدهای احتمالی انتخابات اشاره کرد و گفت : برخی از نامزدها ی احتمالی از هم اکنون استراتژی مخالفت و سیاه نمایی دولت را در پیش گرفته و با اینکه از مسایل و چند و چون مسایل اگاه هستند اما ناجوانمردانه در باره خدمات دولت سیاه نمایی می کنند.
طاهر شریفی افزود: نامزدهایی که استراتژی تخریبی علیه دولت در پیش گرفته اند با زیر سوال بردن دولت و نماینده آن در استان قصد دارند چهره ای ناتوان و ضعیف از این دولت در بین مردم ترسیم کنند.
او بیان کرد: این نامزدها با برجسته کردن برخی ضعف ها که هیچ ارتباطی به دولت ندارد سعی می کنند افکار عمومی را فریب داده و خود را بعنوان فرد ناجی معرفی کنند.
شریفی بعنوان نمونه به مشکل لغو پروازها در فرودگاه اردبیل اشاره کرد و گفت : ریشه این مشکل به سال ها پیش و زمان جانمایی فرودگاه مربوط می شود اما برخی افراد با برجسته کردن هر مشکلی در پروازها آن را به مدیریت فعلی استان ربط می دهند.
او اظهار کرد ، در شهرستان ها نیز منتقدین دولت هر مشکل و ضعفی باشد بدون توجه به ریشه و مسببان ایجاد آن ، آگاهانه آن را به پای مسوولان فعلی نوشته و دولت را تخریب می کنند.
وی اضافه کرد: اینگونه اقدام های تخریبی هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک شویم افزایش یافته و مدیران باید هوشیار بوده و با اطلاع رسانی از خدمات دولت حربه های تبلیغی نامزدهای انتخاباتی را ناکام بگذارند.
معاون استاندار اردبیل همچنین از فرمانداران و بخشداران استان نیز خواست تا در رابطه با نامزدهای احتمالی هوشیار باشند و از حضور در آیین هایی که به نحوی منتسب به این نامزدهاست خوداری کنند زیرا این حضور حتی در آیین های ختم و ترحیم نیز از سوی عده ای به عنوان طرفداری از یک نامزد تفسیر و تبلیغ می شود.
شریفی تاکید کرد که دولت در انتخابات نهایت امانتداری را خواهد کرد و تمام هم و غمش نیز برگزاری سالم و با جضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار