رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کشف 8 تن البسه مستعمل در 7 ماهه نخست امسال در محورهای ورودی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 15 November 2015
بهرام خسروی در نشست خبری ستاد طرح مبارزه با قاچاق و فروش البسه مستعمل مشهد در سالن اجتماعات فرمانداری مشهد، اظهار کرد: با توجه به شناسایی 85 واحد عرضه البسه دسته دوم و غیربهداشتی در سطح مشهد، با همکاری ادارات مختلف از جمله نیروی انتظامی، اماکن، شهرداری، سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به جلوگیری از فروش این البسه در مشهد شد.

وی با ابراز تاسف از اینکه قاچاق البسه مستعمل به مشهد زیاد انجام می‌شود تصریح کرد: این نوع از البسه‌ها معمولا از استان‌های دیگر در پوشش و ظاهر اجناس دیگر به مشهد وارد می‌شود که این امر سبب شده تا محورهای ورودی مشهد همواره مورد توجه و بازرسی پلیس نیروی انتظامی قرار بگیرد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: با توجه به غیرمجاز بودن فروش البسه مستعمل و نبود اتحادیه یا صنفی برای آن با همکاری ارگان های مختلف تلاش شد تسهیلاتی برای فروشندگان این نوع البسه که قصد فروش لباس‌های نو را دارند در قالب تسهیل مراحل دریافت مجوز کسب در شهرداری و سازمان‌های مربوطه در نظر گرفته شود.

خسروی از کشف 8 تن البسه مستعمل در 7 ماهه نخست سال جاری در محورهای ورودی مشهد خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر یک محموله حاوی 140 کارتن سیگار در پوشش سفره یک بار مصرف و 2 هزار و 500 پاکت سیگار در قالب یک محموله دیگر قاچاق به تازگی شناسایی و عاملان آن دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب مردم در نحوه اطلاع‌رسانی به مرکز پلیس برای کشف محموله‌های قاچاق تاکید کرد: شماره تلفن 2183700 برای ارتباط مردمی و گزارشات آنها از موارد مشکوک قاچاق همواره منتظر نظرات شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار