پس از ماه‌ها تنش و اختلاف انجام شد
در بخش سرپرستان نشریات سراسر، مهدی کریمایی و اکبر حیدری رای مساوی کسب کردند که با انجام قرعه کشی، مهدی کریمایی به عضویت هیات مدیره خانه مطبوعات درآمد و اکبر حیدری به عنوان عضو علی البدل شناخته شد.
کد خبر: ۱۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶ 12 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: خانه مطبوعات استان البرز از نخستین روز تشکیل تاکنون، روی آرامش به خود ندیده است.
اختلاف نظر برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و رئیس خانه مطبوعات این استان، چالش اصلی در این نهاد مدنی به شمار می‌‌آید.
این کش و قوس‌ها موجب تضعیف خانه مطبوعات استان تازه تاسیس البرز شد و کار به جایی رسید که برای انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره، تاکنون 3 بار جلسه مجمع عمومی برگزار گردید، اما هر بار تعداد حاضران به حد نصاب نمی‌رسید.
بالاخره این مجمع در 20 اسفند برگزار و با حضور تعداد محدودی از خبرنگاران البرزی، انتخابات هیئت مدیره برگزار شد.
در پایان و پس از شمارش آرا که با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد،  در بخش مدیران مسئول نشریات، اسماعیل اصل مصدق آذر و مهدی جعفری بیشترین رای را کسب کردند و انسیه معماریان به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.
همچنین در بخش خبرنگاران ، یحیی اکبری، مهدی عسگری مورودی و مژگان السادات سجادی با کسب بیشترین رای به عضویت هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز در آمدند و مهدیه دانایی به عنوان عضو علی البدل معرفی شد.
در بخش سرپرستان نشریات سراسر، مهدی کریمایی و اکبر حیدری رای مساوی کسب کردند که با انجام قرعه کشی، مهدی کریمایی به نمایندگی از سرپرستان این نشریات به عضویت هیات مدیره خانه مطبوعات درآمد و اکبرحیدری عضوعلی البدل شناخته شد.
داود دهقانی نیز به نمایندگی از خبرگزاری‌ها به عنوان عضو و شهاب‌الدین خاکدامن به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.
اعضای خانه مطبوعات استان البرز، همچنین حمید بختیاری و احمد رنجبر را به عنوان بارزسان این خانه انتخاب کردند.
این دومین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان البرز است که برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار