کد خبر: ۱۳۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 17 November 2015

سرعت حرکت دولت شاید البته به متغیرهای زیادی وابسته باشد اما همین ماجرای خودرو و خودرو فروشی ثابت نمود که سن و سال وزیر و صدالبته سلامتی او نیز در برخی مواقع بسیار تعین کننده است. حال و روز اسفناک صنعت و دعواهای سیاسی داخل دولت برای تصاحب آنچه ترکان آن را مفت خوری می نامد چرخ های تولید را کند کرده است.

گوش ، گوش نعمت زاده

این درحالیست که جناب وزیر، حسب شنیده ها آنچنان توانائی جسمی زیادی ندارد تا بتواند امورات کلان و جزئی وزارتخانه بزرگ تحت الامرش را پیگیری نماید. نعمت زاده 70 ساله بارها برای عمل جراحی حتی به آلمان هم رفته است. عمل گوش، عضوی از بدن که برای شنیدن مشکلات صنعت بیمار ما و همچنین معادن خسته و نالان و البته تجارت فرسوده کشور بسیار ضروری است.

کار فرمای بزرگ با قلبی خسته

از طرفی ربیعی که حسب فرمایشات رهبری، مسئول کار و بیکاری کشور است از مشکل قلبی خود رنج می برد تاجائیکه این عارضه بارها اورا به بیمارستان کشیده تا جائیکه اورا اورژانس به بیمارستان می برد از وسط هیئت دولت.

روحانی 67 ساله دور و بر خود را از کهنسالان پر کرده است هر چند تجربه بسیار مهم است اما برای شخص وزیر ،چالاکی شاید در این گیرو دار اداری پیچیده و بیمار و غیر روان مهم تر به نظر برسد.

تعویض پشتی وسط مذاکره

ظریف و کمردردش هرچند برای مذاکرات مشکل جدی به وجود نیاورد اما دیده ها را نگران سردار دیپلماتیک کرده که خدای نکرده در مذاکرات بعدی ، آنهم وسط مذاکره نه اسب خود ، بلکه صندلی یا پشتی آن را عوض کند که برای نتایج مذاکره بد باشد.

از سوی دیگر جهانگیری معاون اول روحانی 67 ساله دچار عارضه های قلبی است واین نگرانی ها را برای مدیر ارشد اجرائیات کشور که مسئول مذاکره و پیگیری مطالبات ریاست جمهوری از استان ها است برای ما استانی ها بیشتر می کند.او همین یکشنبه برای آنژیوگرافی قلب به بیمارستان قلب شهید رجائی رفت.

نفرین حسنیان؟؟؟

صالحی اگر نه از نفرین نژاد حسینیان شاید البته به حالت طبیعی دچار عارضه گوارشی شده بود و در بیمارستان بستری گردیده است. البته حال او رضایت بخش گزارش شده است و این یعنی اینکه او از قبل ها مریض بوده و کسالتش ربطی به نفرین حسینیان ندارد.

وزیر اقتصاد با قلبی از جنس رکود

طیب نیا و صادق، مشاور رسانه ای رییس دولت هم هردو به گرفتگی عروق قلب دچار هستند . وزیر اقتصاد هرکجا رفت دچار رکود شده. اما این بار رکود قلب او را نشانه گرفته و موجب عارضه قلبی او شده است.

بخشش یک سازمان بخاطر قلب

بیماری که محمدعلی نجفی بخاطر آن گویا عطای یک سازمان بزرگ به نام میراث فرهنگی را به لقایش بخشیده است. فانی با قلبی پر از درد دانش آموزان ایرانی دچار قلبی خسته است . گرفتگی قلب او حال بسیاری از معلمانی که در صف استخدام وزرات سالها به نوبت ایستاده اند را بدتر می کند. بدتر از قلب فانی.

یادمان رفت، خدمت جناب قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درخواست خود را معروض کنیم. جناب هاشمی به داد سلامت کابینه برس!!!!کابینه ای با متوسط سن 59سال.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
واقعأ عالی بود. انصافأ باید مدیران با تجربه و البته چابک در دولت زیادتر بشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
اینکه طنز با رعایت ادب نگاشته بشه کار سختیه.
حمید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
این قسمت که مربوط به دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشته خیلی عالی بود. از معنای سطحی طنز که بگذریم این واقعیت داخلی که وزیر بهداشت باید به سلامت جسم و روان کابینه هم تمرکز کنه واقعأ جای بحث زیادی داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
همه باهم پیش به سوی ورزش صبحگاهی در کابینه البته ورزش پهلوانی نه قهرمانی!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
قابل توجه وزیر بهداشت با تحول سلامتش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
جناب رئیس جمهور لطفا به جوتنان هم میدان بدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :