مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: 57 هزار خانوار مددجو در هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
کد خبر: ۱۳۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 22 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان،‌ مرتضی موصلی در جمع خبرنگاران، رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده های مددجو را یکی از سرفصل های خدماتی و حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان عنوان کرد و اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد در قالب بیش از 40 سرفصل کاری از خدمات کمیته امداد بهره می‌برند .
 
وی، رسیدگی به مشکلات درمانی، بهداشتی ،معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، ازدواج، جهیزیه، اشتغال، تعمیر و ساخت مسکن و حقوقی را از دیگر سرفصل های کاری کمیته امداد استان برشمرد.
 
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه 57 هزار خانوار مددجو در استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند تصریح کرد: افرادی که به علت نداشتن توانایی اقتصادی برای تامین هزینه های زندگی با فقر درگیرند نیازمند کمک های معیشتی هستند.
 
موصلی در ادامه از کمک 218 میلیارد و 212 میلیون و 710 هزار ریالی به معیشت خانواده های مددجوی کمیته امداد در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: این کمک‌ها از محل اعتبارات دولتی کمیته امداد به امر معیشت خانواده های مدد جو اختصاص و هزینه شده است .
 
وی، توانمندسازی اقتصادی خانوارهای مددجو را از اولویت کار کمیته امداد استان هرمزگان عنوان کرد و اذعان داشت: علیرغم کمک ها و مساعدت های خیرین، اعتبارات درونی نیز در این سرفصل ها هزینه می شوند، اما فراهم ساختن زمینه های لازم برای از بین بردن فقر از مهم ترین اهداف کمیته امداد استان است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار