فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: قطع برق ادارات و اماکن عمومی قابل قبول نبوده و وصول بدهی و رفع مشکلات باید با تعامل ادارات و به محوریت فرمانداری رفع شود.
کد خبر: ۱۳۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 22 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، یحیی یوسف‌پور در جلسه رسیدگی به مشکلات برق‌رسانی محمودآباد گفت: هر ساله نزدیک به 900 هزار نفر جوان فارغ التحصیل دانشگاهی وارد عرصه کار شده و نیازمند فراهم سازی فرصت شغلی جهت اشتغال جهت تشکیل زندگی اجتماعی هستند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر جامعه است، گفت: رویکرد دولت یازدهم در حوزه اقتصادی تقویت بنگاه‌های اقتصادی و افزایش نرخ اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است.
یوسف‌پور گفت: برخی واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد آماده بهره‌برداری بوده که به علت عدم تامین برق به تعویق افتاده و قطع برق واحدهای صنعتی به علت بدهی موجب آسیب و تعطیلی این واحدهای فعال شده است.
این مسئول همچنین با اشاره به بدهی برق برخی از ادارات دولتی گفت: قطع برق ادارات و اماکن عمومی قابل قبول نبوده و وصول بدهی و رفع مشکلات باید با تعامل ادارات و به محوریت فرمانداری رفع شود.
فرماندار محمودآباد گفت: تامین زیر ساخت‌های شبکه برق نیازمند وصول مطالبات این شرکت بوده ولی باتوجه مشکلات اقتصادی ادارات این مهم در سایه تعامل و وحدت رویه ادارات اتفاق می‌افتد.

ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار