مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان:
این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه میزبان است.امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش بتواند در این دیدار به برتری دست یابد تا این تیم در جدول رده بندی صعود داشته باشد .
کد خبر: ۱۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ 13 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) تیم داماش گیلان به مصاف فولاد یزد می رود .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه در این خصوص گفت: این دو تیم عصر فردا (شنبه 23 اسفندماه) در هفته هجدهم این رقابت ها رو در روی هم قرار می گیرند.

مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه میزبان است.

وی اظهار کرد: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش بتواند در این دیدار به برتری دست یابد تا این تیم در جدول رده بندی صعود داشته باشد .

پوربخش ادامه داد : تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، فولاد یزد با کسب 20 امتیاز در مکان ششم و تیم داماش گیلان با کسب 18 امتیاز در مکان هشتم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد : اگر تیم فوتبال داماش بتواند برابر فولاد یزد به برتری برسد ، حداقل یک پله در جدول رده بندی صعود می کند و بالاتر از تیم فولاد قرار می گیرد .

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، 24 تیم حضور دارند که در دو گروه 12 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار