کد خبر: ۱۳۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 24 November 2015

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و در بازدید از موزه تاریخ طبیعی، دانش‌آموزان البرزی با موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی البرز آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا لشکری ظهر امروز در حاشیه بازدید دانش‌آموزان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در البرز با بیان اینکه باید نوجوانان را با محیط زیست و تنوع آن بیشتر آشنا کرد، اظهار داشت: در این راستا طی بازدیدهایی از این موزه سعی خواهد شد که نوجوانان با تنوع زیست محیطی بیشتر آشنا شده و خود را موظف بر حفظ و نگهداری این مهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محیط زیست امروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده لذا می‌توانیم با ارائه آموزش‌ها به نسل امروز آنان را نسبت به حفظ و نگهداری محیط زیست آشنا کنیم.

لشکری با بیان اینکه دانش‌آموزان در این بازدیدها با مجموعه‌های علمی و نمونه‌های ارزشمند تنوع زیستی ایران و استان البرز آشنا می‌شوند،‌ گفت: ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان و انتقال نکات مهم درباره محیط زیست می‌تواند نقش اساسی را در حفظ و حراست از تنوعات زیست محیطی داشته باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج خاطرنشان کرد: البته در این بازدیدها خانواده‌ها نیز می‌توانند حضور داشته باشند و با چرخه و تنوع زیست محیطی به صورت دقیق آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار