کد خبر: ۱۳۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 24 November 2015

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی ظهر امروز در نشست هماهنگی اجلاس نماز در استان البرز اظهار داشت: نماز فریضه دینی است که باید بیش از پیش در بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود.

وی ادامه داد: نقش والدین در این مسیر و آگاه کردن فرزندان از فواید نماز نباید فراموش شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: مدارس نیز نقش کلیدی در پررنگ جلوه دادن این فریضه داشته که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

موسوی با بیان اینکه در مدارس برگزاری نماز جماعت می‌تواند نقش مهمی در سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت خواندن نماز باشد افزود: مدیران مدارس و مربیان پرورشی باید در این مسیرتلاش خود را دو چندان کنند.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری اجلاس استانی نماز در البرز اشاره کرد و بیان داشت: هر ساله این اجلاس به صورت کشوری برگزار می‌شد اما امسال با تمهیدات اندیشیده شده برگزاری این استان سمت و سوی استانی به خود گرفته است که می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری را نیز داشته باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: در این راستا هم اکنون استان البرز مهیای برگزاری این اجلاس استانی شده که در آذرماه این اجلاس برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز آمادگی خود را برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز اعلام کرد و افزود: آمادگی داریم تا این فرهنگ مهم را در مهد کودک‌ها و مدارس پیش دبستانی ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: در این زمینه نیز مبلغان و روحانیون نیز نقش اساسی دارند و می‌توانند با حضور در این مراکز آموزشی نسبت به آموزش کودکان با نماز اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار