بیمارستانی که امسال هم تکمیل نشد
راه اندازی بیمارستان 120 تختخوابی سوانح و سوختگی اردبیل به دلیل اعزام گاه و بیگاه بیماران سوختگی و سوانح به استانهای همجوار یکی از ضروری ترین کمبودهای استان به شمار می رود. عملیات احداث بیمارستان سوختگی اردبیل از سال 86 آغاز شده است ...
کد خبر: ۱۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴ 13 March 2015

استاندار اردبیل به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از آخرین وضعیت پروژه احداث بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی (تروما) در جوار بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل بازدید کرد.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید بر اهمیت و ضرورت احداث بیمارستان های ویژه سوانح و سوختگی به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای بخش بهداشت و درمان استان ، تاکید کرد و افزود: انتظار می رود با بهره برداری از این بیمارستان ها گشایش محسوسی در خدمت رسانی به بیماران منطقه صورت پذیرد.

مجید خدابخش میزان پیشرفت فیزیکی ساختمان تروما را 85 درصد عنوان کرد و در این زمینه خواستار ارائه برنامه زمان بندی دقیق از سوی پیمانکار به منظور تکمیل ، تجهیز و به بهره برداری رسیدن آن ، حداکثر تا پایان نیمه اول سال 94 شد.

دکتر مجید خدابخش قبلا نیز در بازدیدهای چند باره از پروژه مزبور خواستار پیگیری مجدانه دستگاه متولی پروژه و سرعت بخشی به عملیات اجرایی پروژه شده بود.

راه اندازی بیمارستان 120 تختخوابی تروما و سوختگی اردبیل به دلیل اعزام گاه و بیگاه بیماران سوختگی و سوانح به استانهای همجوار یکی از ضروری ترین کمبودهای استان به شمار می رود.

عملیات احداث بیمارستان سوختگی اردبیل از سال 86 آغاز شده است و قرار بود سال 88 افتتاح شود اما هر سال که می گذرد، مسئولان وعده افتتاح آن را برای سال آینده نوید می دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار