امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از محل احداث هتل اقامتی ورزشکاران شهر نیر بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 13 March 2015

به گزارش فارس، در این بازدید که ظهر امروز (جمعه) به انجام رسید امیررضا خادم حمایت از بخش خصوصی را در سرمایه‌گذاری حوزه ورزش و جوانان مصمم به حمایت و همراهی دانست و گفت: ما تمام تلاشمان را با توجه به محدودیت منابع اعتباری دولتی در اجرای طرح‌های ورزشی به کار گرفتیم تا از ظرفیت و توان بخش خصوصی در این رابطه استفاده کنیم.

خادم افزود: در حال حاضر برای تکمیل بیش از 3 هزار و 500 طرح ورزشی نیمه تمام در استان‌های مختلف به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم در حالی که در بودجه سال آینده رقم اندکی را برای تکمیل آنها پیش‌بینی کرد.

وی ضرورت همراهی مجلس و عنایت ویژه دولت را در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی یادآور شد و گفت: در این راستا باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی بیش از گذشته استفاده کرد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برای حوزه ورزش و جوانان باید منابع اعتباری مناسب و غنی پیش‌بینی شود تا امکان همه‌جانبه در بخش ورزش و جوانان را شاهد باشیم، عنوان کرد: ما خوشحال هستیم که شهرستان نیر در استان اردبیل شرایط مساعد برای احداث کمپ و هتل اقامتی و ورزشی برای تیم‌های فوتبال را دارد که همه ساله در تابستان از لیگ برتر، دسته یک و دسته دو به این منطقه سفر کرده و اردوهای آمادی خو د را برگزار می کنند.

خادم ادامه داد: ما نیر در حد وسع و توان و بضاعت خودمان از این سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک حرکت خوب، مفید و موثر را در عرصه ورزشی و توان افزایی بیشتر در این حوزه رقم بزنیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: باید علاوه بر سرعین، اردبیل در نیر نیز امکانات خوب و مناسبی را فراهم کنیم تا زمینه برای حضور تیم‌های مختلف ورزشی و توانمندی بخش خصوصی در کسب درآمد بیشتر از این محل فراهم آید.

در این بازدید فرماندار شهرستان نیر از واگذاری زمین به صورت رایگان برای بخش خصوصی با هدف احداث این کمپ و هتل اقامتی خبر داد و گفت: به هیچ وجه برای ما قابل قبول نبود که بخواهیم تیم‌های لیگ برتری یا دسته اول کشور در نیر تمریناتشان را انجام دهیم اما اقامتشان در سرعین باشد که بر همین اساس از یک سرمایه‌گذار دعوت کردیم تا در این زمینه ورود پیدا کرده و حمایت لازم را انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار