در استان اردبیل و به دنبال برگزاری شایسته و موفق آیین نذر کتاب به همت انجمن مهر امید بیش از 600 جلد کتاب نذر شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 25 November 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مجری طرح آئین نذر کتاب در اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران از توزیع بیش از 3 هزار جلد کتاب در غرفه آیین نذر کتاب اردبیل خبر داد.

توحید مهدوی با بیان اینکه این تعداد کتاب در 3 روز و به صورت نذری در بین مردم توزیع شد، افزود: مردم علاقمند به کتاب و کتابخوانی در صورتی که کتاب مدنظر خود را در غرفه پیدا می‌کردند به صورت نذری و رایگان کتاب را دریافت می‌کردند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی کرده بودیم که 700 جلد کتاب در سه روز توزیع شود، گفت: استقبال اداراتی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و اعطای کتاب‌های بیشتر توسط این ادارات سبب شد که بیش از 3 هزار جلد کتاب توزیع شود طوری که سازمان تبلیغات اسلامی به تنهایی حدود 700 جلد کتاب به این طرح اعطا کرد.

دبیر انجمن مهر امید با یادآوری استقبال بی‌نظیر مردم از اجرای این طرح تصریح کرد: مردم در روز اول برگزاری آیین حدود 100 جلد، در روز دوم حدود 170 جلد و در روز سوم حدود 300 جلد کتاب نذری به غرفه این آئین هدیه کردند که در مجموع می‌توان گفت حدود 600 جلد کتاب نذری به آئین نذر کتاب هدیه شد.

مهدوی با بیان اینکه انجمن مهر امید هیچ کتابی خریداری نکرده و تمامی کتاب‌ها توسط ادارات و افراد خیر به صورت نذری به طرح اهدا شده بود، یادآور شد: اداراتی مانند تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان، کتابخانه‌های عمومی، حوزه هنری، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کتاب به آیین نذر کتاب در اردبیل هدیه کرده بودند.

وی اظهار کرد: امور اجتماعی استانداری، ورزش و جوانان و شهرداری از دیگر نهادهایی بودند که در برگزاری آیین نذر کتاب مشارکت و همکاری داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار