فرماندار ویژه شهرستان ری در جریان بازدید از ستاد انتخاباتی چهارمین دوره شورایاران محلات شهرری از تدوین قانونی ویژه برای شورایاران و فعالیت‌های محلی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 14 March 2015

به گزارش فارس هدایت‌الله جمالی‌پور امشب در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی انتخابات شورایاران منطقه 20 اظهار داشت: فعالیت شورایاران به‌عنوان ناظران مدنی بسیار ارزشمند است و فعالیت آن‌ها موجب ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه فعالیت این نهاد مردمی موجب هدایت صحیح امور مردم می‌شود افزود: فعالیت شورایاران چارچوب قانونی ندارد که این مسئله  یکی از دغدغه‌های مهم آن‌ها محسوب می‌شود که برای رفع این مهم بعد از برگزاری انتخابات پیشنهاد تدوین قانون شورایاران را در شورای عالی استان‌ها مطرح خواهیم کرد تا در تمامی کلان‌شهرهای کشور اجرایی شود.

منصور کتانباف شهردار منطقه 20 نیز در ادامه به حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری شهروندان  منطقه 20 اشاره کرد و گفت: انتخابات شورایاران در 117 پایگاه انتخاباتی در حال برگزاری است و 610 نامزد انتخاباتی برای کسب 140 جایگاه شورایاری محله رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: دو هزار دست‌اندرکار و یک صد و چهل دستگاه خودرو در پایگاه‌های انتخاباتی و ستاد مرکزی انتخابات در حال فعالیت هستند تا این حماسه مردمی  سالم، پرشور و به بهترین نحو برگزار شود.

شهردار منطقه 20 و رئیس ستاد برگزاری انتخابات شورایاران  شهرری یادآور شد: شهرری مثل همیشه در خلق این حماسه مردمی حضوری چشمگیر داشته است و در آینده شاهد تغییر و تحولاتی سازنده در محله‌های 20گانه خواهیم بود.

ستاد مرکزی چهارمین دوره انتخابات شورایاری محله‌های منطقه 20 به همراه اعضای هیئت اجرایی و نظارت در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 مستقر هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار