کد خبر: ۱۳۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 28 November 2015

فرماندار فردیس گفت: با توجه به جمعیت 600 هزار نفری شهرستان فردیس و کمبود فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی، بالا بردن سرانه های ورزشی باید در اولویت کار مسئولین استانی قرار گرفته و همه باید برای افزایش زیرساخت های ورزشی تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، علی قنبرزمانی روز شنبه در نشست شورای عالی ورزش شهرستان فردیس، با تأکید بر اهمیت ورزش در حفظ سلامت جامعه، افزود: ورزش علاوه بر بالا بردن سلامت جسمانی و حفظ نشاط و شادابی جامعه، سالم ترین وسیله اوقات فراغت جوانان است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی از اداره ورزش خواست تا با برگزاری نشست های مشترک با ادارات کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، هلال احمر، شهرداری ها و بسیج و مشخص کردن برنامه های مختلف، هرکدام در خصوص ورزش و ارائه آن به بسیج، از ظرفیت های این نهاد برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان استفاده کند.

وی همچنین از اداره ورزش و جوانان فردیس خواست درباره تخصیص یک درصد از اعتبار دستگاه ها به امر ورزش، تعیین سرانه های ورزشی فردیس به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت و اجرای طرح سنجش سلامت بانوان کارمند اقدام کند.

مدیر منطقه 10 شهرداری کرج نیز در این نشست گفت: تبدیل پارک های این منطقه به پارک بانوان امکان ندارد.

عباس کمالی روستا افزود: در منطقه 10 شهرداری کرج 17 پارک و 268 ست تندرستی موجود است که به دلیل اشراف مناطق مسکونی بر این پارک ها امکان تبدیل هیچ یک از آنها به پارک بانوان وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان فردیس به پارک بانوان شهرداری منطقه 10 به دنبال تأمین عرصه ای با مالکیت شهرداری و دارا بودن شرایط ویژه منطقه ای به لحاظ امنیت و عدم اشراف مناطق مسکونی به آن برای احداث این پارک می باشد که پس از تأمین آن و اختصاص بودجه لازم از سوی شورا و شهرداری کرج اجرای آن آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار