نماینده مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت قهرمان ایران با مقاومت جانانه خویش تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان را در 36 سال گذشته با سربلندی پشت سر گذاشته است .
کد خبر: ۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 14 March 2015
ملت ایران، تحریم ها را با مقاومت پشت سر گذاشتبه گزارش تابناک یزد،  محمد صالح جوکار در همایش پیاده روی خانوادگی استان یزد افزود: تحریم ها و توطئه های مختلف دشمنان نه تنها هیچ خللی در اراده ملت ما بوجود نیاورده که حتی در عرصه های علمی و فناوری و هسته ای، هوا و فضا و غیره پیشرفت های چشمگیری داشته ایم .

وی اضافه کرد: کشور ما با خون های مقدس شهدا بیمه شده زیرا رزمندگان پرتوان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها جنگیدند تا این کشور و مردمان آن همچنان با عزت و استوار باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر انقلاب ما امروز صادر شده و از یمن تا آمریکا گسترده شده بخاطر برکت خون های مطهر شهدا است و این شهدا بودند که از خدا خواستند تا در گمنامی باقی بمانند و برای آنها جز خدا، ولایت و سربلندی ایران هیچ چیز دیگری معنی نداشت.

جوکار گفت: امنیت و آرامشی که در کشور اسلامی ما وجود دارد بخاطر جانفشانی شهدا است و ما وظیفه داریم تا راه و مرام شهدا را ادامه داده و در سایه ولایت هر چه محکم تر هدف مقدس آنها را پاس داریم .

به مناسبت 22 اسفندماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی میثاق با شهدا از مزار هشت شهید گمنام در امیرچخماق تا گلزار شهدای خلدبرین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی نقدی و غیر نقدی و همچنین سفر به عتبات عالیات و سرزمین وحی اهدا شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار