مطابق آمار تا پایان مهرماه
تعداد پروازها و جابجایی مسافران از فرودگاه سنندج تا پایان مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است به طوری که تعداد پروازهای این فرودگاه از ۵۰۴ سورتی پرواز تا پایان مهرماه سال گذشته با کاهش ۱۳ درصدی به ۴۳۸ پرواز کاهش یافت و تعداد جابه‌جایی مسافران هم در این فرودگاه کاهش 11 درصدی را در این مدت نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 29 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، تا پایان مهرماه امسال ۲۹ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۳۴۴ مسافر با ۲۳۶ هزار و ۸۰۱ پرواز داخلی و خارجی در ۵۴ فرودگاه کشور جابه جا شدند، حال آنکه در مدت مشابه سال گذشته میزان اعزام و پذیرش مسافر ۲۸ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۴۵۶ نفر بود و این تعداد مسافر از طریق ۲۲۹ هزار و ۳۹۲ پرواز جابجا شدند.

این آمار از رشد ۳ درصدی نشست و برخاست‌ها و ۲ درصدی تعداد جابجایی مسافران در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت می‌کند.

اما تعداد پروازها و جابجایی مسافران از فرودگاه سنندج تا پایان مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است به طوری که تعداد پروازهای این فرودگاه از ۵۰۴ سورتی پرواز تا پایان مهرماه سال گذشته با کاهش ۱۳ درصدی به ۴۳۸ پرواز کاهش یافت.

همچنین تعداد جابجایی مسافران این فرودگاه نیز از ۴۰ هزار و ۳۱۲ مسافر تا پایان مهرماه سال گذشته با کاهش ۱۱ درصدی در سال جاری به ۳۵ هزار و ۹۱۴ مسافر رسید.

براساس این گزارش، در بین ۴۷ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌های کشور در مجموع تا پایان مهرماه ۲۱۵ هزار و ۱۳۷ پرواز داخلی و خارجی انجام شد که ۲۶ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۲۲۹ مسافر از طریق آن جابجا شدند.

همچنین تا پایان مهرماه سال گذشته ۲۶ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۶۱ مسافر از طریق ۲۰۸ هزار و ۳۳۹ سورتی پرواز داخلی و بین‌المللی اعزام و پذیرش شدند که این آمار حاکی از رشد ۳ درصدی تعداد پروازها و ۲ درصدی تعداد مسافران جابجا شده از طریق حمل و نقل هوایی تا پایان مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار