کد خبر: ۱۳۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 01 December 2015

سرپرست حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان از آغاز بکار گشت ویژه حریم بانی رودخانه کارون با استفاده از یک فروند قایق موتوری در مقطع اهواز خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "افشین زین الدین" با اشاره به اینکه گشت حریم بانی مذکور حدود یکصد کیلومتر از طول رودخانه کارون در مقطع اهواز، حد فاصل پل سفید تا پل شیرین شهر را تحت نظارت خواهد داشت، افزود: راه اندازی گشت های منظم در رودخانه کارون به منظور تشخیص، پیشگیری و مقابله با تعرض و تجاوز به حریم و بستر این رودخانه صورت گرفته است.

آغاز گشت ویژه حریم بانی رودخانه کارون/تقدیر فرماندار دشت آزادگان از سازمان آب و برق

وی، برداشت های غیرمجاز آبی، ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده حریم و بستر، کشت های غیرمجاز، خاکریزی و خاکبرداری و هرگونه تعرض به حریم و بستر رودخانه را از جمله تخلف های صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد.

زین الدین، با اشاره به تاکید و توجه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به حفاظت از منابع آبی، اراضی و املاک سازمانی، از افزایش تعداد قایق ها و خودروهای گشت زنی در سطح استان، به منظور تقویت مجموعه حریم بانی در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز گشت ویژه حریم بانی رودخانه کارون/تقدیر فرماندار دشت آزادگان از سازمان آب و برق

قایق مذکور، با تلاش و پیگیری های مستمر مدیر امور آب منطقه مرکز بازسازی و آغاز بکار کرده است.

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از سازمان آب و برق

اهتمام سازمان آب و برق خوزستان در اجرای پروژه های آبرسانی و تامین آب شرب با کیفیت مطلوبتر قابل تقدیر است.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، در جلسه شورای اداری شهرستان دشت آزادگان "جاسم مجیدی پور" فرماندار این شهر در جمع مسئولان و مدیران دستگاه های اداری و نظامی گفت: اهتمام سازمان آب و برق خوزستان در اجرای پروژه های آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان و تامین آب با کیفیت مطلوب تر برای مردم عزیز این منطقه قابل تقدیر است.

مجیدی پور تصریح کرد: اینجانب از نزدیک شاهد جدیت و عزم متولیان این امر بوده و هستم.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان، با توجه به اهمیت اتمام سریع طرح هاب آبرسانی در منطقه دشت آزادگان به همه دستگاه های اداری، شهرداری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداری ها، دهیاری ها و همه مسئولان و مدیران منطقه تاکید کرد: به عنوان یک بازوی کمکی در کنار سازمان آب و برق خوزستان به رفع موانعی که مانع از پیشرفت سریع پروژه های آبرسانی در منطقه دشت آزادگان است توجه ویژه داشته باشند.

پیش از این "رضا پرویزی" رئیس عملیات اجرایی آبرسانی به شهرستان دشت آزادگان گزارشی از روند پیشرفت پروژه های آبرسانی به دشت آزادگان و احداث خطوط بین شهری در منطقه و همچنین مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان دشت آزادگان بمناسبت 26 آبان ماه 94 سالگرد شکست حصر سوسنگرد و با حضور مدیران دستگاه های اداری و نظامی در سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار