کد خبر: ۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ 28 January 2015
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور استحاله هویت جوانان را بزرگترین هدف دشمن دانست.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'محمد جواد حاج علی اکبری' روز چهارشنبه در گردهمایی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مازندران در ساری با اشاره به تلاش و صرف هزینه های هنگفت از سوی دشمنان برای تحقق این هدف شوم، افزود: با توجه به ماهیت هویت بخشی نظام جمهوری اسلامی در جهان، آنان هرگز به خواسته های خود دست نخواهند یافت.

وی از مدرسه به عنوان کانون تحول فکری و فرهنگی یاد و به ژرف نگری دانش آموزان تاکید کرد و گفت: نگاه سطحی در پاره ای از موارد در دشمن شناسی خلل وارد می کند.

او اعضای انجمن های اسلامی را پرچمدار هویت دینی و ملی در نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: به برکت وجود این نهاد، همه مدارس کشور دارای ماهیت انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد 'شبهه' و 'شهوت' در بین جوانان قصد تخریب اعتقادات آنان را دارند، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی در مصونیت بخشی در این زمینه نقش ستودنی داشته است.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه پایه های انجمن اسلامی در مدارس از سال ها پیش از انقلاب توسط بزرگانی چون امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر گذاشته شد، حاطر نشان کرد: این نهاد معنوی و انقلابی مسیر سعادتمندی را برای جوانان کوتاه کرده است.

وی ضمن محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: این رفتار زشت حقانیت اسلام و بی منطقی دشمنان این دین الهی را بیش از پیش به جهانیان ثابت کرده است.

او با اشاره به اینکه دولت فرانسه، صهیونیسم و استکبار جهانی حامی این نشریه سخیف اند تصریح کرد:نتیجه اینگونه رفتارهای ابلهانه همواره به نفع اسلام است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: طبق سنت الهی، خداوند متعال هرگونه اقدامی که در راستای ضربه زدن به اسلام و شخصیت برجسته پیامبر خاتم (ص) صورت گیرد به نفع این دین آسمانی عمل می کند.

وی یاد آور شد: نمونه این واقعیت را در طول یکهزار و 400سال عمر این دین الهی شاهد بوده ایم و دیدیم که هرگونه توهین و جسارت به مقدسات منتج به حقارت و زبونی دشمنان شد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری به نامه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپا اشاره و خاطر نشان کرد: ایشان با علاقه ویژه به قشر جوان، با درایت و هوشیاری آنان را از حقیقت اسلام آگاه کردند.

وی از رهبر معظم انقلاب به عنوان دیدبانی بصیر، آگاه و مجتهدی حکیم یاد کرد و گفت: پیام تاریخی ایشان شنوندگان زیادی داشته و سبب روشنی، هدایت و هوشیاری آنان خواهد شد.

اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان نیز از وی خواستار دیدار با رهبر معظم انقلاب و حمایت از این اتحادیه شدند.

بیش از 550انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس مازندران فعالند که برگزاری خیمه های معرفت، جشنواره نغمه های عاشورایی، انقلاب تمام نشدنی، جشنواره بازی های محلی، مدرسه و تئاتر انقلاب از جمله فعالیت های این اتحادیه طی دو سال اخیر بوده است.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار