آیین کلنگ‌زنی مرکز سلامت شلمچه با حضور معاون سیاسی اجتماعی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 01 December 2015

آیین‌ کلنگ‌زنی مرکز سلامت شلمچه عصر امروز با حضور فرج‌الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندارد خوزستان و جمعی از مسئولان منطقه آزاد اروند و خبرنگاران برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و زیربنای 2 هزار و 600 متر مربع با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال از محل مشارکت‌های سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت و درمان (دانشکده علوم‌ پزشکی آبادان) کار خود را آغاز کرده‌ است.

عبدالناصر میرشکاک مدت زمان پیش‌بینی شده برای ساخت این مرکز را یک سال عنوان کرد و افزود: مرکز سلامت شلمچه شامل بخش‌های مختلف: فوریت‌های پزشکی و اورژانس، خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها، مرکز قرنطینه مرزی، بخش درمان سرپایی و بستری موقت برای چند ساعت و واحد هماهنگی و پذیرش گردشگران سلامت است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود صرفا برای زائران است تصریح کرد: تمام خدمات مذکور در طول سال و برای عموم ارائه می‌شود اما در ایام مناسبتی همچون اربعین که حجم بالایی از زوار در منطقه حضور پیدا می‌کنند مراقبت‌ها و فعالیت‌های حوزه بهداشت و درمان در این مرکز تشدید خواهد شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار