مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: به نسبت سال گذشته حضور مبلغان دینی و روحانی در بین کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر افزایش 100 درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 02 December 2015
حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، اظهار کرد: زیارت اهل بیت(ع) به نوعی تجدیدپیمانی است با ائمه معصومین(ع)، لذا این امر مهم سال‌ها بوده که در جهان اسلام نمایی از قدرت پیروان اهل بیت(ع) در برابر جریان‌های گوناگونی است که سعی بر واردکردن هجمه به جهان اسلام دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امسال به نسبت سال گذشته حضور مبلغان دینی و روحانی در بین کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر افزایش 100 درصدی داشته است، لذا باید تلاش کنیم که در پرتوی نظام اسلامی و میراث شهیدان این فرهنگ زیارت پیاده اهل بیت(ع) را گسترش دهیم.

وی بیان کرد: استان خراسان رضوی یک استان تلفیقی محسوب می‌شود، آن هم به گونه‌ای که همه ساله مشاهده می‌شود از میان عزیزان اهل سنت در این حرکت عظیم حضور دارند.

مرویان‌حسینی خاطرنشان کرد: در این حرکت مهم باید با یکدیگر همکاری داشته باشیم، به گونه‌ای که باید رفتارهای افراطی را کنترل کنیم که بعضاً این عزیزان در معرض برخی اندیشه‌ها از سوی عده‌ای قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار