رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۴.۸ تن مواد مخدر در این استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴ 14 March 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ وحید زرین‌کلاه بعدازظهر امروز در نشست کمیته‌های مقابله با عرضه مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان امان از دست سوداگران مرگ گرفته است اظهار داشت: با اشرافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر امکان جابجایی مواد مخدر در استان بوشهر وجود ندارد و این استان از نقاط ناامن برای سوداگران مرگ است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مشترک استان‌های مختلف در مبارزه با عمده‌فروشان موادمخدر بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر طرح مشترکی را با استان‌های مختلف انجام داد که نتایج وآثار مهمی داشته است.

زرین‌کلاه با بیان اینکه استان بوشهر امسال 7 عملیات مشترک در این راستا اجرا کرده است، گفت: استان بوشهر به عنوان الگو در اجرای طرح‌های مشترک مبارزه با مواد مخدر معرفی شده است.

وی تقویت و تجهیز ایستگاه‌های پلیس و گلوگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: جای جای استان بوشهر برای فعالیت مواد مخدر در عمده و خرده فروشی ناامن است که افزایش 2 برابری کشفیات مواد مخدر موید این ادعاست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه در 11 ماه امسال 4.8 تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: از این میزان کشفیات 3.2 تن در استان بوشهر ومابقی در اجرای عملیات‌های مشترک با استان‌های دیگر کشف شده است.

زرین‌کلاه با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر رتبه نخست درسامانه 197 در کشور کسب کرده است، تاکید کرد: تاکنون در استان بوشهر 778 عملیات طرح پاکسازی در نقاط آلوده اجرا شده که 120 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

وی، با اشاره به اینکه استان بوشهر در مصرف مواد مخدر از استان‌های پاک کشور است افزود: مصرف مواد مخدر صنعتی در استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها بسیار کم است که نتیجه افزایش آگاهی خانواده‌ها و جوانان نسبت به این مواد افیونی است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: کشف مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار