باهمکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت با اداره ورزش و جوانان همچنین جمعیت هلال احمر استان در کمپ‌های ثابت و سیار امداد و نجات امکان معرفی سوغاتی‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱ 14 March 2015

هوشنگ عطاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های مناطق مختلف استان به ویژه ارومیه با همکاری سازمان صدا و سیمای استان اقدامات لازم را جهت اشاعه فرهنگ محله‌محوری در برگزاری مراسم‌های ویژه چهارشنبه‌سوری و سایر مراسم‌های مشابه انجام دهند.

وی بر ضرورت مناسب کردن فضاهای شهری و انجام دادن اقدامات لازم در این زمینه توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: برای جلوگیری از سد معبر در سطح شهر توسط دستفروشان، اجرای مصوبه فوق حائز اهمیت است.

وی ضمن اشاره به افزایش حضور دستفروشان در سطح شهر و ایجاد سد معبر توسط آنها، ادامه داد: این معضل هر روز عصرها بیش از پیش در سطح شهر خودنمایی کرده و تردد برای شهروندان به مراتب دشوار می‌شود، که این معضل به عنوان مثال در میدان خیرین ارومیه بروز کرده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی مصوبه دیگر استان در زمینه طرح‌های نوروزی را هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت با شورای اصناف و تولیدکننده‌های سوغات استان، عنوان و تصریح کرد: هدایای تبلیغاتی از تولیدات بومی را تهیه و در پایگاه‌های هلال احمر بین مسافران توزیع می‌کنند.

عطاپور به همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت با اداره ورزش و جوانان همچنین جمعیت هلال احمر استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: در کمپ‌های ثابت و سیار امداد و نجات امکان معرفی سوغاتی‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان فراهم می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: اداره کل حفاظت از محیط زیست استان با همکاری تشکل‌های زیست محیطی و شهرداری‌ها اقدامات لازم و گسترده‌ای در جهت اجرای برنامه‌های ویژه پارکبان انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه آئین مورد اشاره به صورت نمادین با همکاری سازمان جوانان هلال احمر، تشکل‌های زیست محیطی و آموزش و پرورش به شکل متحدالشکل در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: پاکسازی محیط شهری و استقبال از بهار را در کنار یکدیگر انجام خواهند داد.

عطاپور به برگزاری آئین «خانه تکانی» در مجموعه‌های زیرپوشش بهزیستی از جمله خانه سالمندان و شیرخوارگاه‌ها با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران اشاره کرد و ادامه داد: صدا و سیما از این حرکت بدیع و جدید گزارش تهیه کرده و به سازمان مرکزی جهت پخش ملی ارسال خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار