جانشین فرمانده انتظامی قم خبر داد:
در پی چندین فقره سرقت جیب‌بری از زائران در قم، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی معصومیه(س) استان قرار گرفت که پنج تن در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 05 December 2015
به گزارش تابناک قم، سرهنگ حمیدرضا اسدی با اشاره به انهدام یک باند حرفه‌ای سارقان جیب‎بر در قم، از دستگیری پنج تن در این رابطه خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام این خبر افزود: در پی چندین فقره سرقت جیب‌بری از زائران در قم، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی معصومیه(س) استان قرار گرفت.

به گفته وی با افزایش تیم‌های گشتی در محل های سرقت و کنترل نامحسوس سارق، خانمی37ساله اهل یکی از استان‌های مرکزی، شناسایی و بلافاصله دستگیر شد.

اسدی با اشاره به کشف25هزار دینار عراقی از نامبرده، افزود: در ادامه متهم ضمن اعتراف، از همدستی چندین تن دیگر در این خصوص پرده برداشت.

وی گفت: نامبرده ضمن همکاری با ماموران و تماس با متهمان مشخص شد این افراد در حال خارج شدن از استان هستند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی استان تیم‌های عملیاتی راهی آزادراه قم - تهران شدند.

اسدی افزود: سپس در کیلومتر 22 این آزادراه در حالی که سارقان با یک دستگاه پژو پارس منتظر متهم بودند تا به آن‌ها بپیوندد با دیدن ماموران متواری شده و پول‌هایی را به بیرون از خودرو می‌ریختند که در نهایت پس از شلیک چندین تیر هوایی خودرو متوقف و هر چهار متهم خانم دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور اهل استان‌های شمالی و مرکزی هستند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار