نایب رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد:
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از دعوت ستاره کشتی قم توسط کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای بازی‌های المپیک 2016 برزیل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 05 December 2015
به گزارش تابناک قم، محسن وزیری اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی در دوره قبلی رقابت‌های المپیک که در سال 2012 به میزبانی لندن به انجام رسید پرافتخارترین تیم رقابت‌ها لقب گرفت و در واقع با کسب بیشترین مدال طلا قهرمان المپیک شد.

وی ادامه داد: نتایج درخشان تیم ملی کشتی فرنگی در دوره قبلی بازی‌های المپیک موجب شد تا ایران یکی از موفق‌ترین ادوار حضور خود در این رخداد بزرگ جهانی را تجربه کند، به همین دلیل اکنون انتظارات از کشتی فرنگی برای تکرار آن موفقیت‌ها بالا است.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در این راه تمامی کسانی که دلشان برای موفقیت کشتی می‌تپد و دلسوز این رشته ورزشی هستند باید به تیم ملی و کادر فنی پرتلاش این تیم کمک کنند تا محمد بنا بهترین تیم را برای حضور در المپیک آینده آماده کند.

وی اضافه کرد: بعد از نتایج نه‌چندان خوبی که تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در مسابقات جهانی سال 2016 کسب کرد، کار برای داشتن یک تیم پرقدرت در رقابت‌های المپیک بسیار سخت است و در ماه‌های باقی مانده تا المپیک باید اقدامات زیادی انجام بپذیرد تا تیم ملی با قدرت به المپیک برود.

وزیری در ادامه به انتخاب ستاره کشتی قم یعنی هادی علیزاده‌پورنیا برای حضور در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، بیان کرد: مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور یک نماینده از استان قم تا بیست ویکم آذر ماه در جریان خواهد بود.

وی یاد آور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی و با توجه به هماهنگی به عمل آمده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، مرحله چهارم اردوی آمادگی این تیم برای حضور پرقدرت در رقابت‌های المپیک برزیل به میزبانی خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح افزود: با حضور مجدد مربی نخبه کشتی فرنگی کشورمان یعنی محمد بنا در راس کادر فنی تیم بزرگسالان و با توجه به نوع نگرش این مربی صاحب سبک، روند و نحوه انتخاب بهترین‌های فرنگی کشورمان برای حضور در اردوهای آماده‌سازی با تغییر و دگرگونی مثبتی همراه شده است.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به برگزاری اردوهای مستمر و منظم در دوره‌های مختلف، نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با تغییراتی مواجه شده و این خود نشان‌دهنده این امر است که هیچ کشتی‌گیری از حاشیه امنیت برخوردار نیست.

وزیری عنوان کرد: در اردوهای قبلی شاهد حضور چند نماینده دیگر از کشتی استان قم نظیر علی زینتی‌رفاه و امیرحسین مولایی به همراه هادی علیزاده‌پورنیا بودیم اما در حال حاضر و با آغاز مرحله چهارم تنها شاهد حضور علیزاده پورنیا هستیم و این کشتی‌گیر در کنار سعید عبدولی، پیام بویری و رامین طاهری از خوزستان در وزن 75 کیلوگرم اردو حضور دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار