کد خبر: ۱۳۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 05 December 2015

پیرو هشدار اداره کل هواشناسی استان البرز مبنی بر آغاز بارش‌ باران و برف در هفته جاری، سرپرست اداره کل مدیریت بحران البرز، با صدور اطلاعیه‌ای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان را در آماده باش کامل قرار داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، مهدی مهرور، سرپرست اداره کل مدیریت بحران البرز، با صدور اطلاعیه‌ای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان را در آماده باش کامل قرار داد و گفت:تمامی دستگاه‌ها برای مدیریت بحران و جلوگیری از وقوع حوادث در حال آماده باش قرار گیرند.

وی در اطلاعیه‌ای به اعضای شورای مدیریت بحران استان و فرمانداران استان اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم وضعیت ناپایدارجوی تا اوایل هفته آینده انتظار می‌رود همچنان شاهد رشد ابر و احتمال رگبار و باران پراکنده و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه باشیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز با تأکید لزوم آمادگی دستگاه‌ها در پی کاهش دما و وقوع سیل در ادامه این اطلاعیه افزود: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستانها نسبت به اتخاذ تدابیر و هماهنگی‌های لازم تمهیدات مورد نیاز با بیندیشند.

مهرور تصریح کرد: کشاورزان، عشایر، دامداران و مردم ساکن مناطق مستعد خطر، از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای منتهی به رودخانه کرج، جاده چالوس و نقاط کوهستانی خودداری نمایند.

وی در پایان گفت: تأمین سوخت و انرژی گرمایی مورد نیاز شهروندان و ساکنان مناطق کوهستانی همچون طالقان، ساوجبلاغ و...از جمله تمهیداتی است که تیم‌های مدیریت بحران در این شهرستانها باید مورد توجه قرار داده و با آمادگی به استقبال بارش‌های جوی بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار