مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل از لغو 36 پرواز این شرکت در سال جاری در این استان به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸ 15 March 2015
به گزارش ایرنا ، مهرداد چراغیان شنبه شب در جمع خبرنگاران استان اردبیل گفت: در سال جاری 505 پرواز داخلی با محوریت استان اردبیل داشتیم.

وی افزود: همچنین 10 پرواز نیز از سوی تنظیم برنامه ریزی پروازها لغو شده است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این پروازها حدود 122 هزار نفر جابجایی مسافر داشتیم که حدود 23 هزار کیلوگرم بار همراه مسافر به استان اردبیل وارد و شش هزار و 600 کیلوگرم بار نیز خارج شده است.

او ادامه داد: در این مدت 33 پرواز عمره داشتیم که در آن هشت هزار و 22 زائر وارد استان شده و هشت هزار و 243 نفر نیز اعزام شدند که 206 هزار کیلوگرم بار همراه مسافران وارد و 50 هزار کیلوگرم بار نیز خارج شده است.

چراغیان همچنین از انجام چهار پرواز مستقیم به منظور اعزام بیش از 450 نفر مسافر حج تمتع از استان اردبیل خبر داد.

وی گفت: 13 پرواز نیز از استان اردبیل به عتبات عالیات (نجف اشرف) صورت گرفته و بیش از یک هزار و 850 نفر مسافر جابجا شدند.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل اظهار کرد: در مجموع 368 هزار کیلوگرم بار ورودی به استان بود و 408 هزارکیلوگرم بار از استان توسط پروازهای هما امسال خارج شد.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن تعطیلات نوروزی از مسافران هوایی خواست 1.5 ساعت پیش پرواز در فرودگاه حاضر شوند ، کارت شناسایی معتبر همراه داشته و برای جابجایی ایمن بارهای خود را به صورت استاندارد بسته بندی کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار