کد خبر: ۱۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 05 December 2015

مدیربازرسی و نظارت اصناف استان البرز از پلمب 11 واحد متخلف آرایشگاه زنانه درشهرستان کرج خبرداد.

رمضان رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: درماه گذشته طرح ویژه نظارتی آرایشگاه‌های زنانه در استان البرز آغازشده که در این مدت45 آرایشگاه زنانه مورد بازرسی قرارگرفت که ازاین تعداد 33واحد متخلف شناخته شدند.

وی افزود: با توجه به گسترش فعالیت آرایشگاه های زنانه درسطح شهرستان کرج، تاکنون طرح‌های نظارتی ویژه‌ای برای این صنف اجرا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تخلفات ارتکابی و مشکلات اجتماعی حاصله، طرح نظارتی جامعی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت اخلاقی در حال اجرا است .

رستمی ادامه داد: با توجه به حضور کارشناسان تمام دستگاه‌های ناظر در بازرسی‌های صورت گرفته، مسائل صنفی، انتظامی، بهداشتی و ... بررسی و با متخلفان برابر مجازاتهای تعزیری و قضایی برخوردی قاطع و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

مدیربازرسی و نظارت اصناف استان البرز اضافه کرد: بر اساس قانون نظام صنفی و آیین نامه‌های مربوطه، قوانین مشخصی برای فعالیت و همچنین نوع خدمات در این صنف تدوین شده که سرپیچی از آن به هر نحو تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از آرایشگاه‌ها از چارچوب قانونی خود عدول کرده و خدمات دیگری مانند امور چاقی و لاغری، تاتو، لیزر و ... را نیز ارائه می‌نمایند که برخی از آنها کاملاً ممنوع بوده و برخی نیز می‌بایست در مراکز پزشکی و درمانی خاص خود ارائه کنند که در صورت مواجهه با این موارد، ضمن معرفی به آنها تعزیرات حکومتی از فعالیت واحدصنفی آنان نیز جلوگیری و واحد متخلف پلمب می‌شود.

رستمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های5 – 32218154 اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار