رییس ستاد اقامه‌ی نماز؛
پیش‌اجلاس سراسری نماز فردا در دانشگاه آزاد ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 06 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، پیش‌اجلاس سراسری نماز فردا در دانشگاه آزاد ایلام برگزار می‌شود.

«فیض‌الله رضایتی» - رییس ستاد اقامه‌ی نماز به خبرنگار ایسنا گفت: پیش اجلاس سراسری نماز فردا 17 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و چون در صدد هستیم سال آینده ایلام میزبان اجلاس سراسری باشیم روی توان و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ایلام حساب ویژه باز کرده‌ایم.

 رضایتی با بیان اینکه نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استانداری محترم هم با این اتفاق مبارک و اثرگذار موافق هستند، ابراز امیدواری کرد شرایط لازم برای برپایی این رخداد فرهنگی در ایلام فراهم شود.

«شهریار عباسی» - رییس دانشگاه آزاد ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری ستاد اقامه نماز در هفدهم آذرماه با حضور استاندار ایلام، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، ائمه جمعه و جماعات استان ایلام، مسؤولان و اساتید و صاحب نظران، میزبان پیش اجلاس سراسری نماز در ایلام خواهیم بود.

عباسی اضافه کرد: کارهایی که در زمینه انتشار فرهنگ اسلامی در دانشگاه آزاد در این مدت صورت گرفته است بی‌نظیر بوده و این دانشگاه بخشی از وجه همت خود را صرف تعمیق و توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تعمیق فرهنگ ایرانی اسلامی، دفاع مقدس و تکریم فرهنگ عاشورا تنها دانشگاه کشور است که درس روخوانی قرآن و مبانی دفاع مقدس را در چارت آموزش تمام رشته‌هایش قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه توجه به امر نماز یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، عنوان کرد: این دانشگاه در عرصه دانشگاهی، جزء دانشگاه‌های برتر کشور در توسعه فرهنگ نماز برای ایجاد جامعه نمازی مطلوب قرآن محسوب می‌شود./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار