هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال فردا با بازی حساس شهرداری اردبیل مقابل خونه به خونه بابل ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۴۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 06 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم تیم شهرداری اردبیل که در نیمه‌های جدول لیگ آزادگان قرار دارد به مصاف خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر این شهر می‌رود تا از ساعت 14 عصر فردا بازی حساس این دو تیم به انجام برسد.

تیم خونه به خونه بابل که با 30 امتیاز در رده سوم لیگ آزادگان قرار دارد یکی از مدعیان لیگ آزادگان کشور است در حالی که شهرداری در میانه جدول و با 20 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حالی فردا میهمان تیم سرشناس خونه به خونه بابل است که در هفته گذشته موفق شد یکی از تیم‌های قدر لیگ آزادگان را به نام صنعت نفت آبادان با نتیجه پر گل چهار بر یک شکست داده و به وضعیت خود سر و سامانی بدهد هر چند که حرکت سینوسی این تیم گویی پایانی ندارد و در دو هفته این تیم نتایج خوبی را گرفته و در هفته‌های بعد با شکست‌هایی روبه‌رو می‌شود.

تیم شهرداری اردبیل را که محمد احمدزاده هدایت می‌کند به یک تیم تدافعی و تهاجمی تبدیل شده به طوریکه به نظر می‌رسد در اکثر بازی‌ها احتیاط را شرط عقل دانسته و کمتر می‌خواهد بی‌گدار به آب بزند.

تیم شهرداری اردبیل که دو بازی پایانی نیم فصل را با بالانشینان جدول لیگ آزادگان یعنی خونه به خونه بابل و پیکان تهران پیش رو دارد باید با هوشمندی و ذکاوت از این دو تیم امتیاز بگیرد و حداقل به تساوی خانگی تیم بابلی و برد مقابل پیکان تهران در هفته آینده بیندیشد تا بتواند در صورت پیروزی و موفقیت در این دو بازی در جدول تا رده‌های پنجم نیز بالا بیاید.

سرخپوشان شهرداری اردبیل در حالی بازی حساس فردا را مقابل خونه به خونه بابل پیش رو دارند که انتظار می‌رود در این بازی دنبال کسب یک نتیجه حداقل برد هستند تا از این شهر دست خالی به اردبیل باز نگردند.

تیم شهرداری اردبیل هفته آینده نیز در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ آزادگان قرار است در ورزشگاه تختی مقابل تیم پیکان تهران قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار