مراسم کلنگ زنی مرکز درمانی بخش نیر با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت ا... صدوقی(ره) و جمعی از مسئولان استانی و محلی و مردم نیر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ 15 March 2015
عملیات ساخت مرکز درمانی بخش نیر آغاز شد
به گزارش تابناک یزد، "محمود زارع رشکوییه" در این مراسم با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین(ع) ، "امنیت" و "سلامت" را دو نعمت ارزشمند الهی برشمرد و گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدای والامقام و رهبری های داعیانه و شجاعانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاهد برقراری امنیتی پایدار در سراسر میهن عزیز اسلامی هستیم.
فرماندار تفت ادامه داد: اما به لطف سیاستهای مثبت و سازنده دولت تدبیر و امید در بخش درمان و سلامت و تلاش همه دست اندرکاران خدوم این حوزه خطیر، شاهد تحولات چشمگیر در بخش سلامت جامعه هستیم و با اجرای کامل طرح تحول سلامت، وضعیت درمان و سلامت اجتماعی به مراتب ارتقاء خواهد یافت.
وی با اشاره به این که یکی از نیازها و درخواست های مردم شریف نیر، برخورداری از یک مرکز درمانی مجهز و مدرن بود ادامه داد: خوشبختانه پس از یک دوره انتظار، امروز به برکت نوع دوستی و نیکوکاری خیر گرامی سید احمد چناری پور این درخواست به حق مردم نیر محقق می شود و با کلنگ زنی مرکز درمانی نیر امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این مرکز درمانی باشیم.
زارع ابراز امیدواری کرد با تلاش های بی وقفه مسئولان بخش بهداشت و درمان استان و مدیریت پرتوان دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت ا... صدوقی(ره) پس از پایان عملیات عمرانی این مرکز درمانی، تجهیزات این مرکز نیز به سرعت اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار