بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روز بازی تراکتورسازی و استقلال هوای تبریز به شدت سرد خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 12 December 2015
 طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در روز بازی تیم های تراکتورسازی و استقلال دمای هوای تبریز تا 15 درجه سانتیگراد زیر صفر پایین خواهد رفت.

بر اساس این گزارش این درجه از دما با رطوبت پایین منطقه ای که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در آن واقع شده شرایط جوی دشواری را برای هر دو تیم به ویژه استقلالی ها فراهم خواهد ساخت. بی گمان این سرما مانع بزرگی برای برگزاری این دیدار و حتی حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار است که البته تیم تبریزی با این شرایط بیشتر آشناست و هر روز در همین وضعیت در حال تمرین کردن است.

آخرین قضاوت قهرمانی

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز ساعت 15 روز یکشنبه 22 آذر در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم استقلال تهران است.

داور اول این بازی محسن قهرمانی بوده و رسول فروغی و سجاد طوری، وی را در امر قضاوت یاری می کنند؛ رضا عادل داور چهارم این بازی بوده و ناظر داوری هم بهرام مهرپیماست.

روز جمعه عنوان شد که این آخرین قضاوت محسن فرمانی بوده و وی بعد از این دیدار از دنیای داوری خداحافظی می کند، اما قهرمانی در این مورد ترجیح داده که سکوت کند و به دیدار حساس تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران تمرکز کرده است.

قهرمانی پاسخ به تمامی به مسائل مطرح شده را به بعد از بازی تراکتورسازی با استقلال موکول کرده است و فعلا حاضر به پاسخگویی در این مورد نیست.

این داور 40 ساله کشورمان تاکنون 59 بازی در لیگ برتر را قضاوت کرده که در این مدت 151 بار کارت زرد به بازیکنان نشان داده و 22 بازیکن را نیز با نشان دادن کارت قرمز از بازی اخراج کرده است.

وی این فصل تنها سه بازی را سوت زده که دربی اصفهان بین سپاهان و ذوب آهن و بازی ملوان انزلی و گسترش فولاد بوده و در اهواز  نیز داور بازی تیم های فولاد خوزستان با تراکتورسازی  بوده است.

در کارنامه وی قضاوت پنج بازی بین المللی نیز به چشم می خورد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار