سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 یک جوان 20 ساله مصدوم شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 14 December 2015
به گزارش مازندران، امید حسن‌زاده اظهار کرد: صبح امروز، پیرو اطلاع‌رسانی شهروندان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در کمربندی غربی، روبروی مبلمان مرکزی، بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی و شماره دو این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به ایمن‌سازی محیط و امدادرسانی به مصدوم حادثه کردند.

وی افزود: در این حادثه، راننده 20 ساله خودروی پژو 206 مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد که علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بابل از حریق یک باب بوتیک در طبقه سوم مجتمع تجاری شهریار خبر داد و تصریح کرد: پیرو اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق در یک باب بوتیک در طبقه سوم مجتمع تجاری شهریار بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی و شماره دو این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محیط کردند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش‌نشانی پس از انجام بررسی‌های اولیه، علت احتمالی وقوع حریق را وجود اتصالی در سیم‌کشی کولر گازی این واحد تجاری اعلام کردند.

وی گفت: در این حادثه به کسی آسیب نرسید، ولی بر اثر دودگرفتگی شدید داخل مغازه، به بخش اعظم البسه و لوازم موجود در بوتیک خساراتی وارد شد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار