استاندار اردبیل:
مجید خدابخش روز دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره2 اردبیل گفت: واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی، کشاورزی یا گردشگری تعطیل یا نیمه تعطیل بهترین فرصت را برای طرح مشکلات خود دارند چرا که مشکلات سر راه تولید به طور جدی توسط مسوولان پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۴۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 14 December 2015

استاندار اردبیل با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بجد قصد رفع مشکلات واحدهای تولیدی را دارد ، از صاحیان واحدهای تولیدی خواست مشکلات خود را جهت بررسی توسط مسوولان، مطرح کنند.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره2 اردبیل گفت: واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی، کشاورزی یا گردشگری تعطیل یا نیمه تعطیل بهترین فرصت را برای طرح مشکلات خود دارند چرا که مشکلات سر راه تولید به طور جدی توسط مسوولان پیگیری می شود.

وی یکی از هدف های دولت را راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی موجود عنوان کرد و افزود: واحدهای تولیدی به هر نحو ممکن با دستگاه های خدمت رسان یا بانک های عامل، بیمه، دارایی و... مشکل دارند که تلاش می کنیم شرایط را مدیریت کرده و واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات بخش صنعت در قالب جلسه های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و بازدید از واحدهای تولیدی بررسی و واحدهایی هم که تنها نیاز به سرمایه دارند، به بنیاد برکت معرفی می شوند.

او در ادامه به بازدیدهای امروز اشاره کرد و گفت: یک واحد فاخر فرآوری عقیق در شهرک صنعتی شماره2 اردبیل که فرصت اشتغالزایی مناسب و ارزش افزوده بالایی برای استان دارد، نیازمند دستگاه های جدید در زمینه تراش سنگ های قیمتی است که پیگیری می شود.

خدابخش اضافه کرد: قرار شد تقاضای کتبی خرید دستگاه به منظور تراش سنگ ها در طرح ها و اندازه های مختلف ارایه شود و دولت نیز به نوبه خود کمک خواهند کرد تا این واحد ارزشمند در چرخه صادرات وارد بشود.

وی عنوان کرد: واحد دوم در زمینه تولید لامپ های جدید فعالیت می کند و می تواند جای محصولات چینی موجود در بازار را بگیرد که شش ماهه بدون ریالی تسهیلات دولتی احداث شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: این واحد با مشکل سرمایه در گردش روبروست که پس از بررسی قرار شد به بانک صنعت و معدن معرفی و تسهیلات مورد نیاز را دریافت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار