دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد گفت: میزان درآمد مصوب استان در سال جاری 10 هزار و 731 میلیارد ریال بوده و در هشت ماه امسال نسبت به مصوب 15 و نسبت به مصوب مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۱۴۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 15 December 2015

به گزارش تابناک یزد،علی نمازی در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان با اشاره به اینکه ستاد درآمد استان برای رسیدن به درآمد مصوب تلاش خواهد کرد افزود: افزایش میزان درآمد مصوب یزد برای سال آینده قابل توجیه نیست.

وی بازنگری در تعیین میزان درآمد مصوب استان برای سال آینده را خواستار شد و اظهار کرد: درآمد وصولی یزد در هشت ماهه سالجاری نسبت به مصوب کاهش یافته است ولی با توجه به ظرفیت خوب اقتصادی یزد ،این استان به لحاظ درآمدی در مقایسه با سایر استان ها از رتبه خوبی برخوردار است.
دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع استان خاطرنشان کرد: مجموع وصولی مالیات در هشت ماهه امسال در مقایسه با مصوب امسال 16 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش دارد.
وی از رشد درآمدهای دولت در استان یزد در بخش های مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا و جرائم و خسارات خبر داد .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد هم در این نشست با تأکید بر لزوم تجزیه و تحلیل آمارهای درآمدی و دلایل کاهش آن گفت: باید این گزارش تحلیلی به همراه مستندات آماده و به مقامات مسئول در تهران ارائه شود.
حمیدرضا نصیری زاده بر ارائه راهکارهای لازم برای افزایش درآمدهای استان تاکید کرد و افزود: باید پیشنهادات خود را در خصوص تعیین درآمد مصوب استان ارائه دهیم.
وی در عین حال رکود اقتصادی حاکم بر تولید و صنعت را یادآور شد و اظهار کرد: در زمینه وصول مالیات باید این شرایط را مد نظر قرار داد .
سیدرضا نوربخش مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم در این جلسه گزارشی از وضعیت درآمد بخش مالیات ارائه کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار