ف مانده انتظامی بوشهر:
سردار حیدرعباس زاده در نشست با خبرنگاران بدون اشاره به میزان مواد محترقه کشف شده دراستان بوشهر افزود: طرح های مختلفی برای جمع آوری مواد محترقه و جلوگیری از ورود آنها در استان بوشهر انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳ 18 March 2015
تابناک بوشهر: وی اضافه کرد: همه عوامل ستادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای کنترل نظم و امنیت در استان در چهارشنبه آخر سال و برخورد با متخلفان آماده باش قرار دارند.

عباس زاده اظهارکرد: برای کاهش حوادث و آمار تلفات حوادث چهارشنبه سوری مردم نیز باید همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی یادآورشد: پارسال با مدیریت خوب پلیس و همکاری مردم چهارشنبه آخر سال با کمترین حوادث برگزار شد، انتظار داریم مردم امسال نیز برای شروع تعطیلات نوروز همراه و همیار پلیس باشند.

عباس زاده درباره برنامه های نیروی انتظامی درتعطیلات نوروزی گفت: ایستگاه های موقت پلیس در نقاطی که خلاء نیرو وجود دارد راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: حضور پلیس در نقاط حادثه ساز و حادثه خیز برای کاهش حوادث و تصادفات جرحی و فوتی و برقراری امنیت و نظم در روزهای عید یکی از برنامه های مهم نیروی انتظامی در استان بوشهر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: همچنین مبارزه با سرقت های خرد، نظارت و کنترل اصناف، راه اندازی یک قرارگاه اصلی و هفت قرارگاه فرعی، ایجاد گشت های امنیت اخلاقی و برخورد با متخلفات از جمله برنامه های این فرماندهی در نوروز است.

وی اضافه کرد: برای استفاده از امکانات و ظرفیت مردم با اجرای طرح پلیس افتخاری در کشور و در استان بوشهر امسال در تعطیلات نوروز یکهزار نفر به عنوان پلیس افتخاری با نیروی انتظامی بوشهر همکاری می کنند و این افراد در حوزه های انتظامی و ترافیکی استان توزیع می شوند.

عباس زاده گفت: خودروهایی که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند در صورتی که از سوی نیروی انتظامی توقیف شوند تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ متوقف می مانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره دستگیری متهم تجاوز به عنف گفت: متهم 27 ساله به بهانه پرسیدن آدرس به دختربچه ها نزدیک، آنها را به زور سوار خودرو کرده و در زیر صندلی محبوس و با انتقال به جاهای خلوت مورد آزار و اذیت قرار می داد.

عباس زاده افزود: اواخر بهمن و اوایل اسفند سال جاری دو دختر بچه هفت و هشت ساله در دو محله قدیمی شهر برازجان مورد آزار و اذیت راننده خودروی پراید قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان ویژه کشف جرم پلیس آگاهی شهرستان دشتستان تحقیقات فنی و پلیسی گسترده ای را انجام داده تا موفق به شناسایی هویت راننده و خودرومتخلف شدند.

عباس زاده بیان کرد: در یک مرحله این مجرم در تور عملیاتی پلیس قرار گرفت، ولی به علت ازدحام جمعیت و نبود فرصت تیراندازی از سوی پلیس موفق به فرار شد.

وی ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی پلیس منجر به شناسایی مخفیگاه متهم فراری در شهر اراک شد که با اعزام کارآگاهان پلیس بوشهر، صبح یکشنبه درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به دشتستان منتقل شد.

عباس زاده با اشاره به این که متهم دستگیر شده دارای یک فقره سابقه کیفری به اتهام ضرب و جرح است، به جرم انتسابی اعتراف کرده است.
برچسب ها: چهارشنبه سوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار