کد خبر: ۱۴۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 15 December 2015

شهردار کرج گفت: توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی در کلانشهر کرج نیازمند اهتمام و تعامل بیشتر مسئولان در دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های مختلف و معتمدان کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند توجه مسئولان است و باید در این زمینه همکاری‌های بیشتری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: رفع مشکلات و کمبودها در کرج با اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی مرتفع می‌شود که باید بررسی‌ها و کارشناسی دقیقی در این خصوص انجام شود.

شهردار کرج با بیان اینکه تاکنون اقدامات و طرح‌های مختلفی برای توسعه و پیشرفت کرج انجام شده است افزود: با توجه به گستردگی کلانشهر کرج و جمعیت رو به رشد آن لذا این میزان اجرایی کردن طرح‌های عمرانی نیز کافی نیست و باید برنامه‌ریزی‌های مدونی برای توسعه بیشتر این کلانشهر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است ادامه داد: در این راستا و با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید مسیر توسعه و پیشرفت را در کلانشهر کرج بیش از پیش به جلو ببریم.

شهردار کرج یکی از مهمترین معضلات کلانشهر کرج را ترافیک عنوان کرد و گفت: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تقاطعات غیر هم‌سطح در این کلانشهر احداث شده است تا بتوانیم بخشی از معضل ترافیک را در کرج از بین ببریم.

ترکاشوند با تأکید بر اینکه شهرداران در مناطق مختلف باید مشکلات و کمبودها را شناسایی کرده و براساس اولویت‌ها خدمات رسانی به مردم کنند افزود: رسیدگی به رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات یکسان در مناطق مختلف نیز از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی از اجرای پروژه‌های کلانشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تعامل شهروندان با مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، شاهد تسریع در اجرای این پروژه‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار