شهردار منطقه 20 همزمان با بازدید از ناحیه 3 در طرح استقبال از بهار و برای رفاه شهروندان شهر ری، زمین اسکیت و محوطه وسایل بازی مدرن بوستان جانبازان را افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱ 16 March 2015

به گزارش فارس منصور کتانباف لحظاتی پیش در بازدید از شهرداری ناحیه 3 زمین اسکیت با فضای 250 مترمربع و محوطه وسایل بازی مدرن با فضای 800 مترمربع واقع در بوستان جانبازان را افتتاح کرد و از چهار فاز پروژه آزادگان، بوستان گلگون و بوستان جانبازان بازدید کرد.

امیدکشاورز، شهردار ناحیه 3 در این مراسم به ارائه گزارش عملکرد در سال 1393 پرداخت و گفت: با توجه به پایلوت بودن این ناحیه در اجرای آزمایشی طرح «آسمان آبی، زمین پاک» در سال گذشته در حوزه آموزش تفکیک زباله در مدارس و در آموزش چهره به چهره شهروندان در محله 13 آبان، توانستیم بیش از 442 کیلوگرم (از ابتدای سال) بازیافت داشته باشیم که این میزان قابل توجهی است.

کتانباف در حاشیه این بازدید از اقدامات و عملکرد شهردار ناحیه 3 در راستای اجرای طرح «آسمان آبی، زمین پاک» و پیشبرد اهداف سازمان شهرداری و بهره‌گیری صحیح از تمام ظرفیت‌های موجود در منطقه که توسعه و آبادانی آن ناحیه را به همراه داشته است، تقدیر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار