فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 16 December 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ حسین ملک خدایی در این خصوص اظهار کرد: عصر دیروز در اعتراض به جذب نشدن جوانان این منطقه در پروژه ساخت پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ اقدام به تجمع و بستن جاده کردند.

ملک خدایی افزود: مأموران نیروی انتظامی برای باز کردن جاده و متفرق کردن افراد وارد عمل شدند که متأسفانه افراد تجمع کننده اقدام به تیراندازی به سوی مأموران نیروی انتظامی کردند.

ملک خدایی عنوان کرد: متأسفانه در این درگیری‌ها یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: با وجود درگیری ها، پس از به دست گرفتن کنترل منطقه توسط نیروهای انتظامی خوشبختانه آرامش در منطقه حکم‌فرما شد.

وی ادامه داد: تعدادی از عاملان این حادثه از سوی دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند.

ملک خدایی عنوان کرد: بررسی جزئیات بیشتر این درگیری در دستور کار شورای تأمین این شهرستان قرار گرفته است.


همچنین سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در این باره گفت: این موضوع به طور جدی در شورای تأمین در حال رسیدگی است و به زودی اطلاعات تکمیلی از این حادثه اعلام خواهد شد.

اسحاقی گفت: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه قانونی جهت تأمین امنیت شهروندان، با ورود به محل تجمع خواستار آرامش حاضرین بود که با اعتراض شدید معترضان مواجه شد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در پایان اضافه کرد: این مسئله از حالت طبیعی خارج شده بود که در این حال ماموران انتظامی با وجود تلاش برای متفرق کردن معترضان و بازگرداندن آرامش با آنها، عده‌ای برای برهم زدن نظم عمومی کار را به تشنج رساندند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار