معاون توسعه روستایی کشور در گچساران:
بیش از7000روستای کشور از طریق تانکر آب رسانی می شود که بیشتر این آمار به ترتیب مربوط به استانهای سیستان وبلوچستان،خراسان جنوبی،فارس و آذربایجان غربی است.
کد خبر: ۱۴۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 17 December 2015
ابوالفظل رضوی معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در فرودگاه گچساران در جمع خبرنگاران گفت:بین 11میلیون تا 14میلیون حاشیه نشین در کشور وجود دارد.
به گزارشتابناک کهگیلویه وبویراحمد،ابوالفظل رضوی که دقایقی پیش در سفری از پیش اعلام شده در گچساران حاضر شد،پس از استقبال جهت ادای احترام به مقام شهدای این شهر به گلزار شهدا رفت.
معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور گفت:بیش از7000روستای کشور از طریق تانکر آب رسانی می شود که بیشتر این آمار به ترتیب مربوط به استانهای سیستان وبلوچستان،خراسان جنوبی،فارس و آذربایجان غربی است.
وی با اعلام اینکه دولت با مشارکت مردم و راه اندازی شرکت های تعاونی طرح های اقتصادی راه اندازی خواهد کردافزود:دولت در این زمینه جهت راه اندازی تعاونی،به تعاونی های بین 25 تا 49 خانوار تا سقف 750میلون تومان ،از 50 تا 99خانوار 65درصد تسهیلات ارائه می دهد.برای تعاونی هایی بین 150تا199 خانوار2میلیارد و از 200خانوار به بالا را 80درصد تسهیلات دولتی و بقیه سرمایه از مشارکت های مردمی سرمایه گذاری خواهد شد.
این مسئول کشوری از خصوص بیکاری در روستاها گفت:نرخ بیکاری در شهرها به علت مهاجرت جوانان تحصیل کرده ی روستایی از نظر آماری بیشتر است اما در واقع نرخ بیکاری روستایی بیشتر است.
ابوالفظل رضوی در خصوص وضعیت توسعه ای استان گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد از ظرفیت های بالایی برخوردار است.
وی به ظرفیت بالای منابع زیر زمین اشاره کرد وگفت:امکان کار وتولید در استان کهگیلویه وبویراحمد بالاست.وی همچنین با توجه به وجود منابع نفت وگاز محرومیت در گازرسانی استان را مشهود دانسته و خواستار حمایت جدی دولت در این زمینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار