رئیس دانشگاه یاسوج گفت: همت و تلاش در زمینه علمی موفقیت را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 19 December 2015
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: همت و تلاش در زمینه علمی موفقیت را به دنبال دارد.

به گزارش  خبرگزاری ایسنا دکتر محمودرضا رحیمی با برخی از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان دانشگاه افزود: تلاش و کوشش دانشجو می تواند فردی موفق و با بار علمی مناسب تحویل جامعه دهد که موفقیت فردی و پیشرفت دانشگاه را در پی دارد.

وی اظهارکرد: محصول خوب مشتری خود را پیدا می کند و اگر محصول دانشگاه نیز فردی با بار علمی و پژوهشی باشد در جامعه به جایگاه شایسته خود دست می یابد.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه همه چیز از ذهن و فکر انسان سرچشمه می گیرد، خاطرنشان کرد: هر فردی که آینده خود را تصور کند و با تلاش و کوشش در آن مسیر نیز گام بر دارد مطمئنا موفق می شود.

رحیمی با اشاره به ویژگی های یک دانشجوی موفق تصریح کرد: دانشجوی تک بعدی نمی تواند چندان موفقیتی در جامعه بدست بیاورد و لازم است دانشجو چند بعدی باشد.

وی ادامه داد: دانشجویی که در مسیر علمی، پژوهشی، هنری و مواردی که استعداد دارد گام برمی دارد موفق تر است و این فرد در واقع چند نفر در قالب یک شخص است.

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: ممکن است به خاطر برنامه های دانشگاه انجام این نشست زیاد مقدور نباشد اما تشکیل شورای مشورتی دانشگاه و امکان ارتباط مستقیم از طریق فضای مجازی برای بیان دغدغه ها و ارائه پیشنهادات در همین ارتباط است.

رحیمی بیان کرد: دانشجویان خانم نیز برای انتقال دیدگاهها و بیان مشکلات نیز می توانند مستقیما به مشاور امور بانوان رییس دانشگاه مراجعه کرده و به نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

کاربردی کردن دروس ارائه شده در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تجهیز آزمایشگاهها از نظر امکانات دستگاهی و مواد اولیه، افزایش تعداد جلسات مشترک با مسئولان دانشگاه، تجهیز خوابگاهها به اینترنت و سایر امکانات رفاهی، ایجاد کتابخانه های تخصصی در دانشکده ها و ارائه پروژه های کاربردی به عنوان موضوع پایان نامه ارشد و دکتری از جمله مسایلی بود که از سوی دانشجویان نخبه در این نشست مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار