رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با بیان اینکه خراسان رضوی استانی پیشتاز در ورزش دانش‌آموزی میان سایر استان‌ها بوده، گفت: می‌توان گفت در سال 94 توفیقاتی در مسیر توسعه ورزش دانش‌آموزان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 19 March 2015
به گزارش خراسان رضوی ، فرشید ارمیان در مراسم نخستین مجمع هیئت ورزش دانش‌آموزی خراسان رضوی در محل این هیئت اظهار کرد: آنچه در موضوع ورزش‌های دانش‌آموزی حائز اهمیت بوده این است که باید نهادها و ادارات مرتبط به دنبال توسعه موضوع ورزش در مدارس و در میان دانش‌آموزان باشند.

وی افزود: هیئت‌های ورزشی دانش‌آموزی اقدامی بوده که در سراسر استان‌های کشور به طور جدی پیگیری می‌شود چرا که به عقیده ما ورزش از موضوعات اولویت‌دار در مدارس است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با بیان اینکه در سال 94 برنامه‌های خوب و کارآمدی برای ورزش دانش آموزی در قالب این هیئت‌ها داریم، خاطرنشان کرد: در این راستا همکاری و تعامل مثبتی میان آموزش و پرورش و ادارات ورزش و جوانان در استان‌ها شکل گرفته است و از همین سو می‌توان گفت در سال 94 توفیقاتی در مسیر توسعه ورزش دانش‌آموزان پیش‌بینی می‌شود.

ارمیان هیئت‌های ورزش دانش‌آموزی در استان‌ها را به عنوان مهم‌ترین و بالاترین رکن تصمیم گیرنده درحوزه ورزش دانش‌آموزان توصیف کرد و ادامه داد: هیئت‌های ورزشی دانش‌آموزی از همین حیث در مسیر توسعه ورزش دانش‌آموزان تصمیمات و برنامه‌های عملیاتی طراحی و پیش‌بینی کرده است.

وی یادآور شد: خراسان رضوی در زمره استان‌های برتر از نظر ورزش دانش‌آموزی بوده و امیدواریم عملکرد این استان الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار