نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جریان خدمات رسانی به جامعه ایثارگران این استان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 20 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جریان خدمات رسانی به جامعه ایثارگران این استان قرار گرفت.

آیت‌الله محمدنقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، صبح امروز(29 آذر) در این بازدید، اظهار کرد: اگر امروز  ایران اسلامی به قدرتی مستحکم و شکست‌ناپذیر تبدیل‌شده به برکت خون شهیدان و فداکاری ایثارگران است.

وی، بابیان اینکه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای ضروری جامعه است، ابراز کرد: مسئولان باید در زمینه رفع مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا پیش‌گام بوده و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه نداشته باشند.

امام‌جمعه ایلام، بابیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست، یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه ارائه خدمات به جامعه ایثارگری استان دارد که قابل‌تقدیر است.

آیت‌الله لطفی، در ادامه به تبیین حادثه منا و جنایات آل سعود پرداخت و گفت: حادثه منا، لکه ننگی بر پیشانی رژیم آل سعود است و این رژیم فاسد، هر بار فتنه‌ای در جهان اسلام ایجاد می‌کند که در راستای سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

وی، خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام و مسئولان در اربعین سال جاری در پذیرایی از زوار حسینی سنگ تمام گذاشتند و شور و هیجانی که در بین مردم استان و به‌ویژه جوانان در استقبال و پذیرایی از زائران حسینی وجود داشت، وصف‌ناپذیر بود که این‌همه به برکت خون پاک شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس است.

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به خانواده‌ای معظم  شهدا و ایثارگران استان، خاطرنشان کرد: مطالبات به‌حق  ایثارگران باید از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار