دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش از برگزاری برنامه های متناسب با هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در سطح مدارس این جزیره از امروز 30 آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 21 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ محمد حسن جهان گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش کیش، برای نخستین بار قرار است از 30 آذر تا 6 دی ماه در سطح مدارس دخترانه و پسرانه کیش برنامه ها و فعالیت های متنوعی با هدف ترویج، فرهنگ سازی وآموزش در زمینه راهکارها و مهارت های خود مراقبتی در برابر رفتارهای پرخطر به ویژه اعتیاد در بین دانش آموزان برگزار شود.

وی اضافه کرد: پس از بحث فرهنگ سازی و آموزش قرار است در طول سال برنامه های متنوع دیگری همچون مواد شناسی ، اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده ها اجرا شود ، در بحث های آموزشی از روانشناسان متخصص بهره گرفته ایم .

سرهنگ جهان با تقدیر از همکاری رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، ابراز امیدواری کرد که برگزاری باشکوه این هفته در مدارس بتواند موجب گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در کشور شود.

نوجوانان و عوامل مخاطره آمیز، مهارت های همگانی برای مبارزه با اعتیاد، برنامه های پیشگیری از اعتیاد در مدرسه، خانواده و محله، مراقب برای نوجوانان، توانمندسازی نوجوانان، مدرسه، خانواده و محله در برابر اعتیاد و آسیب های اجتماعی و همیاری برای پیشگیری ،عناوین روزهای هفته پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در هر یک از این روزها، برنامه ها و فعالیت هایی به تناسب آن روز، پیش بینی شده است که اجرا خواهند شد.

وزارت آموزش و پرورش با اعلام دستورالعملی به تمامی مدارس در سراسر کشور ، 30 آذر تا ششم دی ماه را به نام هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نامگذاری کرده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار