کد خبر: ۱۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 19 December 2015
روابط عمومی شهرداری پردیس: به همت روابط عمومی شهرداری پردیس 150 برنامه متنوع در این شهر طی سال جاری اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، آموزشی، مذهبی و ملی از جمله اهدافی است که مجموعه شهرداری پردیس همواره بر آن اهتمامی ویژه داشته و دارد.

از این طی سال جاری 150 برنامه متنوع در حوزه های مختلفی نظیر فرهنگی، هنری، آموزشی، مذهبی و ملی در دستور کار واحد روابط عمومی قرار گرفته است.

از میان این تعداد برنامه بخشی به صورت مستقل توسط مجموعه روابط عمومی و بخشی دیگر با همکاری دیگر نهادهای شهری و شهرستانی صورت اجرایی به خود گرفته است.

از جمله مهمترین این برنامه ها می توان به جشن میلاد کوثر، جشن ایام شعبانیه، سوگواره شهادت ائمه اطهار(ع)، جشن ولادت معصومین(ع)، سالگرد تدفین شهدای گمنام، غبار روبی مزار شهدا طی چند مرحله در مناسبت های مختلف، مراسم جزءخوانی قران کریم، جشنواره تلاوت های قرآنی، برنامه دین، نشاط، زندگی طی 30 شب در ایام ماه مبارک رمضان و ... اشاره کرد.

همچنین مراسم شب احیا در بوستان نورالشهدا، برگزاری رقابت های ورزشی جام رمضان و هفته بسیج، همایش عفاف و حجاب، جشن دهه کرامت، جشن روز جهانی کودک طی دو روز با حضور هنرمندان رسانه ملی، برپایی دوره های مدیریت بحران شهرستان، برپایی آیین گشایش طرح های عمرانی و ... نیز در ردیف دیگر فعالیت های این مجموعه طی بازه زمانی مذکور قرار دارد. 

بر پایه این گزارش، از دیگر فعالیت های واحد روابط عمومی شهرداری پردیس از ابتدای سال جاری تا کنون می توان به مستندسازی از برنامه اجرایی شامل فیلمبرداری و عکاسی، برپایی نمایشگاه پوستر در سالن انتظار(لابی) شهرداری پردیس، حضور مستمر در نماز جمعه و کمک به امر مستندسازی از این فریضه عبادی و سیاسی، نورافشانی آسمان شهر، تهیه گزارش عملکرد، استقرار ایستگاه های صلواتی و ... اشاره کرد.

علاوه بر این، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی به مناسبت های مختلف، همکاری با دیگر نهادهای شهری و شهرستانی در برگزاری مراسم های مختلف، به روز رسانی تارنمای اطلاع رسانی شهرداری پردیس، ساماندهی تلویزیون های شهری، طراحی و نصب بنر در مواقع لزوم و ... تنها گوشه ای از فعالیت این واحد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار