تابناک: مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان اعلام كرد: شامگاه گذشته ۷۰ نفر در استان اصفهان و ۸ نفر در شهرستان كاشان بر اثر حوادث چهارشنبه سوري دچار مصدوميت شدند.
کد خبر: ۱۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا دكتر غفور راستين گفت: شامگاه گذشته در جريان مراسم چهارشنبه‌سوري مردم استان اصفهان، ۷۰ نفر مصدوم شدند كه ۴۲ مورد از آنها بر اثر سوختگي ناشي از آتش، انفجار فشفشه و ترقه و ۲۸ مورد مصدوميت مرتبط با چهارشنبه آخر سال نظير اصابت سنگ، نزاع و مشكل قلبي بر اثر انفجار ترقه بوده است.

وي افزود:‌ در شهرستان كاشان نيز ۸ مورد مصدوميت گزارش شد كه يك مورد سوختگي و ۷ مورد مرتبط با چهارشنبه آخر سال بود.

مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان با اشاره به اينكه بيشترين آمار مصدومين چهارشنبه سوري با ۲۹ مورد مربوط به شهر اصفهان بود، اظهار كرد: شديدترين آسيب‌ها در شامگاه گذشته، يك مورد سوختگي ۶۰ درصد در كاشان و يك مورد مشكل چشمي در شهرستان شهرضا بوده است.

وي با بيان اينكه قطب ۲ طرح تحول نظام سلامت يا قطب مركزي، استان‌هاي يزد، چهارمحال و بختياري، كاشان و اصفهان را در بر مي‌گيرد، تصريح كرد: بر اساس گزارش‌هاي جمع‌آوري شده از اين قطب، تعداد مصدومين چهارشنبه آخر سال ۹۳ در استان يزد ۱۲ مورد بود و از استان چهارمحال و بختياري نيز هيچ موردي گزارش نشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار