طی مراسمی کامبیز بهادری به عنوان رئیس جدید هیئت کبدی شهرستان اهواز معرفی و مشغول به کار شد.
کد خبر: ۱۵۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 24 December 2015

سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان پیش از ظهر امروز در آیین معارفه رئیس جدید هیئت کبدی اهواز با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است، اظهار کرد: برای این منظور شاخص‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که این شاخص‌ها 340 امتیاز دارد.

سیدعلی حسینی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی اهواز بیش از یک‌سال و نیم است فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: عملکرد این هیئت بر اساس شاخص‌های موردنظر در این مدت بررسی می‌شود و با هیئت‌هایی که ضعیف باشند، برخورد خواهد شد.

وی در ادامه رئیس جدید هیئت کبدی اهواز را یکی از مدیران موفق استان خوزستان دانست و گفت: با توانمندی‌هایی که در وی سراغ داریم، هیئت کبدی، یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی اهواز خواهد بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز در پایان خواستار همکاری نزدیک هیئت کبدی با این اداره شد.

*توسعه ورزش اهواز نیازمند استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است

سرپرست هیئت کبدی استان خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به سابقه 18 ساله رسانه‌ای، فرهنگی و تبلیغاتی رئیس جدید این هیئت اظهار کرد: بهادری می‌تواند هیئت کبدی شهرستان اهواز را با برنامه‌ریزی مناسب به خوبی مدیریت کند.

عباس‌علی شفیعی با بیان اینکه انتظار داریم هیئت اهواز همکاری خود را با هیئت استان به صورت مداوم حفظ کند، به برنامه ارائه شده توسط رئیس هیئت کبدی اهواز اشاره کرد و افزود: با مشاهده برنامه‌های هیئت اهواز بسیار امیدوار هستیم این هیئت به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان اینکه در اهواز ظرفیت و منابع انسانی بسیار خوبی داریم، اظهار کرد: می‌توان از این ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح کیفی ورزش شهرستان اهواز به ویژه در رشته کبدی به خوبی استفاده کرد.

شفیعی با اشاره به اینکه انتظار داریم، هیئت کبدی اهواز به قطب خوزستان تبدیل شود، گفت: با برنامه کوتاه‌مدت رئیس جدید هیئت کبدی اهواز مطمئن هستم به این هدف پیش‌بینی شده خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه بیشتر استعدادهای کبدی اهواز و استان در نقاط محروم و حاشیه‌ای شهر حضور دارند، خاطرنشان کرد: با استعدادیابی در این مناطق، می‌توان ستارگان جدیدی را در این رشته ورزشی کشف و به استان و کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم حکم ریاست هیئت کبدی اهواز توسط سیدعلی حسینی سرپرست اداره ورزش و جوانان اهواز به کامبیز بهادری ابلاغ شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار